В Україні трудові відносини між працівником та роботодавцем регулюються відповідним законодавством. Під час роботи може виникнути необхідність відправити працівника у службове відрядження. Фахівці Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці розповіли, чи може роботодавець відправити у відрядження працівника з інвалідністю.
У Держпраці зазначили, що роботодавець може відрядити працівника з інвалідністю у відрядження, але з урахуванням рекомендацій медико-соціальної експертної комісії (МСЕК) щодо умов праці.
«Роботодавець зобов'язаний врахувати висновки МСЕК, зазначені у довідці, які визначають можливість виконання працівником професійних обов’язків в конкретних умовах», – йдеться у повідомленні.
Фахівці додали, що працівник зобов’язаний виконати розпорядження керівника про відрядження, якщо це передбачено трудовим договором. Відмова без поважних причин від відрядження є порушенням трудової дисципліни.
«Законодавство про працю не містить прямих заборон чи обмежень щодо направлення працівника з інвалідністю у відрядження, а також не вимагає отримання окремої згоди працівника з інвалідністю на направлення у відрядження», – резюмували у Держпраці.
Нагадаємо, як працівникові перевірити майбутнього роботодавця та на що звернути уваги при працевлаштуванні.
