Дебютувала перша електрична вантажівка Tatra: у неї вісім коліс і 750 сил
Дебютувала перша електрична вантажівка Tatra: у неї вісім коліс і 750 сил

Дебютувала перша електрична вантажівка Tatra: у неї вісім коліс і 750 сил

Tatra створила першу електричну вантажівку Force e-Drive BEV 8×8. Важке восьмиколісне авто має запас ходу до 400 км.

Нова Tatra Force e-Drive BEV 8×8 стала однією з головних прем'єр виставки E-Salon у Празі. Про це повідомляє "Автоцентр".

Перша електрична вантажівка Tatra розроблена спільно з компанією Devinn на базі дизельної восьмиколісної моделі Force. Її оснастили силовою установкою з піковою віддачею 750 к. с. (550 кВт) та 2600 Н∙м. У парі з нею працює 4-ступінчаста автоматична КПП. Вантажопідйомність становить 22 тонни, а повна маса — 44 тонни.

Запас ходу електрокара сягає 400 км

12 акумуляторних блоків мають сумарну ємність 480 кВт∙год, а запас ходу Tatra Force e-Drive BEV 8×8 становить приблизно 300-400 км.

Важливо Випередила час: незвична Tatra 1941 року пішла з молотка за 300 тисяч євро (фото)

Вантажівка Tatra Force e-Drive BEV 8×8 має типову для чеської марки конструкцію із хребтовою рамою. У неї незалежна пневмопідвіска, а дві передні осі є поворотними.

У кабіні встановили цифровий щиток приладів і камери замість дзеркал.

У кабіні Tatra Force e-Drive BEV 8×8 встановили цифровий щиток приладів, а замість дзеркал — камери. Також є контроль тиску в шинах, системи попередження зіткнень, контролю "сліпих" зон та розпізнавання дорожніх знаків.

Між іншим, недавно в Україну приїхала електрична вантажівка MAN, яка може проїхати 500 км без підзарядки.

Також Фокус розповідав про недорогий електрокросовер Tesla із запасом ходу понад 800 км.

Теги за темою
електромобілі
Джерело матеріала
loader
loader