/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F4b9df2ff8e45fa99f1664c7a3251aa51.png)
Пасажир отримав незвичний лист від екіпажу літака: що стало причиною
Американець Адам повертався літаком з Денвера після смерті близького родича. Коли він сів у літак, то отримав неочікуване послання на листівці від екіпажу літака, що вразило як чоловіка, так і користувачів мережі.
Сам мешканець США був розчулений таким жестом і здивувався тому, що екіпаж знав про його втрату. Про це він розповів у своєму дописі в Reddit.
Повідомлення чоловіка стало популярним — набрало 23 тисячі реакцій та десятки коментарів. Сам мандрівник пояснив обставини, що призвели до того, що він отримав листівку від команди літака.
"Я несподівано втратив свого тестя сьогодні о 01:30. Перебуваючи у Денвері у робочих справах, я терміново мав летіти додому, щоб бути поруч із дружиною та трьома малими синами. Коли я зателефонував до служби бронювання, то потрапив до агентки, на ім'я Бренда. Зайве казати, що саме завдяки їй я вже зараз лечу додому", — пише чоловік, додавши, що отримав слова співчуття від агентки компанії щодо його втрати.
Поки він з тривогою чекав посадки, його несподівано пересадили в кращий клас, а на сидінні чекала записка зі співчуттям від наземної команди. Після приземлення він отримав рукописного листа від бортпровідника Ксав’єра.
Коли він відкрив листівку, то помітив наступний текст: "Адаме, твоя родина Delta щиро співчуває тобі у зв’язку з втратою ~ Команда DEN".
У довшому рукописному листі від бортпровідника було зазначено: "Адаме, від себе та всього екіпажу цього рейсу ми хочемо висловити найщиріші співчуття у зв’язку з втратою твоєї близької людини. Молюся, щоб у цей час жалоби Бог дав тобі сил пережити ці дні. Ми думаємо про тебе й молимося за тебе. З повагою, DEN–DTW #2787 – Ксав’єр".
"Хочу висловити щиру подяку й вдячність усій команді Delta. Дякую вам, хто невтомно працює цілодобово. Ви чудові й робите Delta чудовою. Ви пом’якшили цей довгий жахливий переліт. Нехай Бог благословить кожного з вас. Дякую, що залишаєтесь прекрасними людьми в цьому світі. Ви матимете мою лояльність на все життя", — відповів у пості чоловік на звернення компанії Delta.
Реакція соцмереж
У коментарях до вірусного повідомлення, маса користувачів поспівчували втраті героя історії. Найбільше схвалення отримали такі репліки:
- "Це було людяно та душевно";
- "Компанія показує, що люди для неї — все. А це дорогого вартує";
- "Це — найкраще, що мала і зробила компанія-перевізник";
- "Тепер розумію, чому Delta попри критику часто опиняється в новинах як компанія з людяним сервісом".
Раніше Фокус розповідав про те, як власник Боїнга з "особливими" двигунами забув про літак на цілих 12 років. Але буквально недавно власник повітряного судна India Air згадав, що володіє цим судном, але там говорять, що не знали про це.
Згодом стало відомо, як літаку довелося повернутися під час польоту через кролика. Курйозний випадок із літаком трапився на борту літака United Airlines, який вилетів із міста Денвер і через 75 хвилин перебування у повітрі був змушений повернутися на землю.
