рейтинги
рейтинги
18 грудня, вівторок
Ашберн
Вхід
Країна
Україна
Соц.мережі
Андрій Здесенко

Андрій Здесенко - господар українських мочалок і любитель розкоші

Власник «Біосфери» - найбільшої української компанії з виготовлення товарів для дому та господар мережі дорогих бутиків, який намагається бути «своїм хлопцем».

Хлопчик з гарної сім'ї з великими амбіціями

Андрій Здесенко, біографія якого є класичним прикладом становлення мільйонерів в пострадянській Україні, є одним з найбільш публічних багатіїв України. Уродженець Дніпра не позбавлений марнославства і любить з'являтися в кадрі, фотографуватися і давати інтерв'ю.

Однак, це не означає, що Андрій Здесенко, «Біосфера» якого стає успішніше з року в рік, є відкритою людиною. Мільйонер контролює свій публічний образ і ретельно перевіряє всі матеріали, героєм яких він є. Андрій Здесенко, Вікіпедія про якого нічого не знає, позиціонує себе, як молодого, прогресивного, відкритого і чесного підприємця. Однак, правда про «господаря українських мочалок» не настільки красива, як намагаються представити його піарники. Майбутній мільйонер має славу брехуна, позера, нечесного працедавця і марнославної людини з темним минулим.

Наш герой є уродженцем Дніпропетровська. Майбутній магнат товарів для будинку є вихідцем з хорошої сім'ї. Андрій Здесенко, сім'я якого допомогла в його сходженні до вершин підприємництва, є сином головного економіста Південного машинобудівного заводу. По суті, майбутній мільйонер є представником радянської золотої молоді. Магнат з дитинства мав доступ до найкращого навчання, відпочинку і крутився в солідних колах, оскільки його батько був начальником на одному з найбільших радянських оборонних заводів.

Андрій Здесенко позиціонує себе, як людину, яка зробила себе самого. Однак, відповідно до джерел, батько майбутнього «начальника мочалок» дуже сильно допоміг своєму синові. Знаючі нашого героя люди стверджують, що гроші і зв'язки для створення «Біосфери» Здесенко-молодший отримав за допомогою батька, який надає протекцію синові.

Андрій Здесенко всіляко підкреслює прихильність сімейним цінностям і любов до батька. За словами глави «Біосфери» батько прищепив йому любов до спорту, науки, музики і навчив азам лідерства. Мільйонер намагається позиціонувати себе, як сучасного, прогресивного, позитивного і осмисленого мільйонера. Однак, співробітники його компаній можуть спростувати його імідж. Джерела стверджують, що Андрій Здесенко - важка людина. Підлеглі називають його лицемірним, запальною, жадібною і зарозумілою людиною. Співробітники відзначають, що їх шеф часто порушує трудове законодавство і не сплачує зарплату, що відповідає вимогам ринку.

Андрій Здесенко, фото якого строго контролюються ним особисто або представниками його піар-служби, має вищу освіту. Закінчивши одну з найпрестижніших дніпропетровських шкіл, «золотий хлопчик» без праці вступає до Університету на один з найбільш елітних і складних факультетів - фізико-математичний. Майбутній продавець губок для посуду і серветок для пилу є випускником спеціальності «експериментальна фізика». Андрій Здесенко був амбітним мрійником і планував вивчати людський мозок та особливості його мислення. Однак, сувора пострадянська дійсність змусила хлопчика з елітної сім'ї почати заробляти гроші всіма можливими способами.

https://www.youtube.com/watch?v=yNFQlz-k-OA

Від дрібного торговця до молодого магната

Початок кар'єри Андрія Здесенко складно назвати захоплюючим. У 1992 - 1993 роках майбутній мільйонер намагався заробити на здійсненні дрібних торгових спекуляцій. Майбутня «акула бізнесу» їздив в Москву, де купував оптом жуйки і батончики, які перепродував в рідному Дніпропетровську за завищеною ціною. Крім того, майбутній господар елітних бутиків почав пробувати свої сили в модному бізнесі. Бувши студентом Андрій Здесенко, сім'я якого ніколи не бідувала, продавав своїм однокурсникам брендові речі. Тоді на спекуляціях з іноземним одягом син з хорошої сім'ї зумів багато заробити. Пізніше наш герой поставить торгівлю дорогим одягом і взуттям «на потік», відкривши власну мережу бутиків.

Заробивши кілька тисяч доларів на спекуляціях одягом, цукерками та іншими товарами, Андрій Здесенко переходить до більш серйозного бізнесу - відкриває мережу аптечних кіосків. Наш герой не любить говорити про подробиці свого життя та роботи в 90-х. Очевидці становлення «короля мочалок і серветок» стверджують, що «бізнесмен нового типу» успішно будував бізнес разом з бандитами і відрізнявся в той час не зовсім етичною поведінкою. Так, син головного інженера оборонного заводу став господарем семи аптечних кіосків, а в 1997 році почав торгувати жіночими гігієнічними прокладками. Тоді даний предмет особистого користування був в новинку і подібних виробів, дуже сильно не вистачало на ринку. Андрій Здесенко проявив кмітливість і зайняв порожню нішу в рідному Дніпропетровську.

Компанія «Біосфера» була заснована в 1997 році. Тоді підприємство займалося дистрибуцією товарів особистої гігієни, випущеними під торговими марками «Белла», «Памперс», «Ліберо», «Котекс», «Тампакс» і багатьох інших. Андрій Здесенко, біографія якого поширена в Інтернеті рекламною службою його компанії, заявляє, що починав з малого. Перший офіс складався з декількох кімнат, а штат - з десятка осіб. Однак, досвідчений в бізнесі, Здесенко узявся за поширення потрібного покупцем товару і зумів досягти успіху в ньому в найкоротший термін.

«Король товарів для дому» і розквіт «Біосфери»

У 2000-х роках Андрій Здесенко став доларовим мільйонером і перетворився на найбільшого розповсюджувача товарів для дому та предметів особистої гігієни в Україні. Тоді підприємець співпрацював з корпорацією «Ольвія», з якою він створив перший вітчизняний бренд прокладок - «Only You». Сьогодні бренд належить компанії «Проктал енд Гембел», а на його продажу Здесенко з партнерами заробили мільйони доларів, які зуміли вигідно вкласти.

Стрімкий розвиток Андрій Здесенко, Біосфера якого поставляє продукцію в кожен другий український дім, почав близько десяти років тому. Тоді мільйонер ухвалив доленосне для себе і свого бізнесу рішення - відкрити власне виробництво. Здесенко заснував першу торгову марку - «Фрекен Бок». Мочалки, пакети для сміття, серветки та інші товари для будинку із зображенням героїні радянського мультфільму про «Карлсона» відома кожному дорослому українцю. Сварливий персонаж приніс удачу і багатство Здесенко і дав можливість стати справжнім магнатом.

Слідом за «Фрекен Бок» в «Біосфері» заснували ще кілька брендів - «Novita» і «Smile». Здесенко перетворився у чи не найбільшого на території колишнього СНД виробника і продавця ватної продукції (дисків і паличок), а також вологих серветок. Андрій Здесенко, також потоваришував з власниками великих українських роздрібних мереж - «Єви», «Простору» і «АТБ», які виробляють власну продукцію на заводах колишнього дніпропетровського інтелігента.

Сьогодні «Біосфера» одне з найбільш успішних і відомих підприємств нашої країни. Андрій Здесенко контролює понад 40% товарів на ринку догляду за будинком і особистої гігієни. Після початку дій положень про асоціацію між Україною та ЄС, «Біосфера» почала експансію на ринки Східної та Центральної Європи. Здесенко уклав договір з французькою компанією Lemoine Groupe і відкрив власний завод в Естонії. Тепер ватяна продукція українського мільйонера увійшла в будинки мільйонів європейців.

«Біосфера» є одним з провідних брендів в країнах колишнього СРСР. Андрій Здесенко поставляє губки, пакети для сміття і ватяну продукцію мільйонам споживачам в Білорусі, Росії, Вірменії, Молдові, Азербайджані та Грузії. Крім того, бренд почав освоювати екзотичні ринки Африки та Азії.

Статки Здесенко за різними даними коливаються від 50 до 80 мільйонів доларів і в майбутньому будуть тільки рости.

З «короля вати» - в модного магната і ресторатора

Андрій Здесенко, біографія якого видається його рекламщиками, як історія успіху простої людини, має амбіції в багатьох сферах. Син радянського інтелігента любить моду і має плани із завоювання ринку розкоші. Заробивши перші гроші, колишній фізик закохався в модний одяг і дорогі авто. Ставши мільйонером, Здесенко відкрив свій перший бутик марки Van Laack в рідному Дніпропетровську. Перший магазин став першою точкою мережі розкішних бутиків Charisma Fashion Group. «Король мочалок» має амбіції в модному бізнесі. Сьогодні Здесенко є господарем 7 розкішних магазинів в Києві і Дніпрі.

Активно розвивається господар «Біосфери» в ресторанному бізнесі. Андрій Здесенко є господарем франшизи ресторанів Vapiano. Заклади успішно працюють в Києві і Львові. Незабаром нові точки відкриють в таких великих містах, як Харків, Одеса та Дніпро.

Публічний імідж і скандал з «Астон Мартін»

Андрій Здесенко роками «ліпив» свій образ як відкритого, сучасного і чесного підприємця. «Король мочалок» не боявся камер і активно представляв свій бренд в ЗМІ. Однак, старанна робота піар-команди бізнесмена не допомогла створити йому сприятливий образ. Мільйонер має імідж зарозумілого, награного, пафосного любителя розкоші. Андрій Здесенко, Астин Мартін якого знайшли на трасі «Дніпро-Харків», потрапив в заголовки всіх ЗМІ. Інтернет облетіли знімки розкішного авто, що стоїть на узбіччі з запискою, в якій пояснювалося, чому він кинув розкішне авто на дорозі. Сам магнат намагався приховати той факт, що ганяв на розкішному авто на українських трасах і розбив транспортний засіб, вартістю кілька сотень тисяч доларів. Даний інцидент не привів до якогось серйозного збитку, але зіпсував старанно створюваний імідж «свого хлопця».

Андрій Здесенко, сім'я якого не так часто з'являється перед камерами, як наш герой, активно витрачає гроші свого голови. Дружина магната займається дітьми і нібито захоплюється благодійністю, а двоє дітей готуються почати кар'єру. Так, дочка бізнесмена хоче проявити себе в модному бізнесі батька, а син - зайнятися інформаційним бізнесом.

https://www.youtube.com/watch?v=pRmU2cndOgE



Країна
Україна
Соц.мережі