Дата народження
02 квітня 1986
Країна
Україна
Соцмережі

Зоя Литвин

Зоя Литвин: молоденька дружина олігарха, яку називають сучасною Одрі Хепберн

Зоя Литвин, дружина відомого політика і бізнесмена Василя Хмельницького, вважається однією з найкрасивіших світських дам. Для одних вона - ікона стилю, для інших - добра благодійниця, для третіх - розпещена дружина олігарха. Як би там не було, ця жінка гідна уваги.

Біографія

Зоя Литвин народилася в 1986 році в Києві, де зараз і проживає зі своєю сім'єю. Про її біографію відомо з її профілю в Фейсбук, а також з декількох інтерв'ю, де вона уривчасто згадує деякі факти свого життя.

При тому, що Литвин всього 32 роки, вона вже встигла створити кілька освітніх проектів: громадську організацію "Освіторія", Новопечерський школу, а також премію Global Teacher Prize Ukraine.

Сім'я

Зоя Литвин - дружина Хмельницького Василя, відомого в столиці бізнесмена і депутата від "Партії регіонів". Попри те, що чоловік старший за неї аж на 20 років, вони створюють враження щасливої пари.

Та й забезпечує чоловік непогано: входить в список найбагатших українців за версією бізнес-видань "Форбс" і "Фокус" зі статками понад 800 мільйонів доларів. Такому солідному чоловікові і дружина під стать - розумна дівчина з милим обличчям, модель і бізнес-леді.

Познайомилися Зоя Литвин і Василь Хмельницький на міжнародному фестивалі "Дні України у Франції". У той час дівчина працювала моделлю. Чоловік відразу її помітив і запропонував будувати відносини, але Зоя відмовила. Через півтора року вони побачилися на якомусь світському заході знову. На цей раз бізнесмен таки домігся прихильності красуні.

Для Хмельницького це вже другий шлюб. Від першої дружини у нього двоє дітей. У шлюбі з Литвин з'явився ще син. Він, звичайно ж, вчиться в школі, заснованій його мамою. Додатково займається шахами, плаванням, сквошем.

У родині вже склалися свої маленькі традиції. Так, щочетверга Зоя Литвин ходить з чоловіком на побачення. Вечір четверга пара присвячує виключно один одному. "Це день, коли ми йдемо удвох в ресторан, відключаємо телефони і розмовляємо про все на світі", - каже жінка.

Неділя - день, присвячений сім'ї. Вони просто відпочивають вдома, йдуть на риболовлю, дивляться фільм або роблять щось інше разом.

У Зої багато дорогих тварин. Серед домашніх улюбленців - черепаха Ліза, кішка Одрі, кілька собак, кролики, морська свинка, шиншила і какаду Лорочка.

Папугу подружжя завело після того, як з'їздило в Китай. Там вони були дуже вражені цими птахами. Цікаво те, що Лорочка - це хлопчик. Річ в тому, що стать какаду можна визначити тільки через аналіз ДНК. Але Зоя купила його вже дорослого, який звик до даного йому імені. Ось і не стали переназивати.

Освіта

  • Середню освіту Зоя Литвин отримувала не в звичайній школі, а в столичному ліцеї "Лідер" №171. Потім продовжила навчання в гімназії ім. Драгоманова. Після цього втупила в Києво-Могилянську Аакадемію, де вивчала економіку і журналістику. Вона завжди була активною дівчиною, постійно брала участь у студентському житті.

Кар'єра

Зоя Литвин заснувала школу нового типу. Запуском навчального закладу вона багато в чому зобов'язана своєму чоловікові - бізнесменові і засновникові K.Fund Василю Хмельницькому, який спонсорував проект.

В інтерв'ю для видання WoMo жінка розповіла, що ніколи до цього не була педагогом. У ВНЗ вона вчилася на економіста, журналіста і маркетолога. Спочатку якийсь час працювала в будівельній компанії чоловіка UDP.

Коли будувалися Новопечерські Липки, Зоя Литвин займалася ребрендингом підприємства і зміцненням іміджу компанії.

Під час роботи над планом мікрорайону компанія UDP отримала вказівку про необхідні об'єкти інфраструктури. Тоді-то подружжя і почало вивчати сферу шкільного утворена. Займаючись моніторингом ринку в освітньому сегменті, Зоя Литвин паралельно вивчила управління навчальним закладом. Поступово народився проект Новопечерські школи.

Школа Литвин офіційно була відкрита в 2014 році. Вважається елітним навчальним закладом, оскільки в ній в основному навчаються діти заможних батьків - політиків, багатих чиновників, бізнесменів.

Хоча відправити дитину в Новопечерських школу - задоволення дороге, фінансові витрати повністю виправдовують себе завдяки інноваційному підходу до навчання і високому рівню освіти. Школа претендує стати освітнім центром, співробітники якого будуть здатні підготувати еліту суспільства, лідерів, які будуть змінювати країну.

Програму навчального закладу допомагали розробити канадські педагоги та інші фахівці, тому вона спрямована не стільки на базове вивчення основних дисциплін, скільки на розвиток індивідуальних здібностей кожної дитини і ранню профорієнтацію. На думку Литвин, такий підхід дозволяє краще розкрити потенціал учнів.

Хоча цей освітній проект ще не твердо "стоїть на ногах", у жінки є маса ідей на майбутнє для його розвитку. Крім того, вона займається іншими соціальними проектами через ГО "Освіторія".

Один з них - програма допомоги дітям-сиротам під назвою "Перша професія". Суть проекту в тому, що діти в інтернатах до свого випуску отримують навички певної  актуальної професії (наприклад, крою, шиття одягу або взуття, перукарської справи і т.п.).

Ще одна соціальна ініціатива Зої Литвин - освітній інтернет-портал "I learn", який дає можливість дітям з інтернатів підготуватися до здачі ЗНО з основних дисциплін. Мета цих проектів - дати людині не рибу, а вудочку, каже жінка.

Литвин постійно розвивається, вивчаючи передові зарубіжні практики в сфері освіти. Нещодавно вона була в робочих цілях в Кореї, а до цього - проходила програми в Стенфорді і Берклі. В інтерв'ю Зоя розповіла, що в успішних компаніях (таких як Google та інших) усі "фішки" типу корисної їжі, капсул для сну, безкоштовного масажу, стін для скелелазіння - створені зовсім не для мотивації співробітників, як думає багато хто, а для того, щоб вже мотивованим спеціалістам було більш комфортно працювати. Мотивувати людей повинен сам проект, а керівник компанії повинен зробити так, щоб у кожного з його команди була можливість для особистісного розвитку.

Крім цього, Литвин зазначила, що в українських школах і ВНЗ акцент робиться на те, щоб діти отримали якомога більше академічних знань. У той час, як за кордоном їх вчать більш практичним навичкам: критичному мисленню, вмінню працювати над проектами, правильно себе презентувати, вирішувати проблеми і ефективно спілкуватися.

Компромат

Світська дама з розкішним життям

Зоя Литвин - дівчина далеко не бідна. Вона багато подорожує, часто відвідує світські тусовки, носить одяг від відомих світових дизайнерів, загалом - ні в чому собі не відмовляє. Це й не дивно, адже чоловік Литвин (бізнесмен і політик Василь Хмельницький) є доларовим олігархом і входить в список найбагатших українців.

За даними журналу JetSetter Зоя Литвин має цілі колекції дизайнерських футболок, сонячних окулярів, всіляких прикрас і балеток. В її гардеробі - речі таких брендів як Chanel, Gucci, Max Mara, TopShop, H&M, Ralf Lauren, Philip Audibert, Herve Leger та інших.

Дівчина зізнається, що любить робити покупки в бутиках Нью-Йорка, Парижа, Лондона, хоча і шопінгом в столиці не нехтує.

В одязі Зоя надає перевагу молодіжному стилю (дуже любить носити джинси і кеди, які дозволяють відчувати себе зручно і сильно не виділятися). При цьому, вона одягається відповідно до нагоди. На світські заходи одягає коктейльні міні-сукні або плаття максі-довжини. Завдяки вишуканому смаку і зовнішній схожості Литвин часто називають сучасною Одрі Хепберн.

Так, на вечорі, присвяченому запуску Vogue Ukraine, жінка з'явилася в сукні від Poustovit, а на церемонії Best Fashion Awards - в довгій червоній сукні з мереживним верхом від Alessandra Rich.

Одного разу Зоя Литвин і її найближча подруга Олександра Червоненко з'явилися на вечерю на честь "Найбільш стильних українок" у смокінгах і з метеликами. Такий неординарний зовнішній вигляд вони пояснили тим, що на цей вечір стали супутниками один для одного.

До речі кажучи, з власницею магазину Bogner Олександрою Червоненко Зоя досить близька. Крім спільної участі в декількох благодійних проектах, вони чудово товаришують, ходять разом на шопінг, відвідують світські заходи.

Поки більшість українців купують одяг в секонд-хендах, на Зої Литвин - блуза від Bogner, жилет від Dolce & Gabbana, штани від Prada, туфлі від Semilla, кільце-браслет Олександри Червоненко, підвіска бренду Tiffany&Co, а також годинник Rolex.

Не тільки модниця, але й маркетолог

У 2013 році кореспонденти журналу "Форбс" розповіли про те, як відома модниця Зоя Литвин допомагала будівельному бізнесу чоловіка.

У 2002 році Василь Хмельницький і Андрій Іванов відкрили компанію Ukrainian Development Partners. У 2007 році підприємство разом з "К.А.Н. Девелопмент" Ігоря Ніконова почали зводити елітний житловий комплекс "Паркове місто" площею 150 тис. кв.м і цілий квартал "Новопечерські Липки" площею 70 тис. кв.м. З приходом кризи більшість будівельних проектів були заморожені. Закінчивши будівництво в 2010 році, Хмельницькому довелося запускати рекламну кампанію, щоб продати нерухомість. А це понад 200 тис. кв.м дорогого житла у час, коли покупців практично не було.

Тоді маркетингом Ukrainian Development Partners зайнялася дружина бізнесмена Зоя Литвин. Вона запропонувала рекламувати не тільки житловий комплекс, але також самого забудовника. Жінка запустила рекламні ролики по провідним телеканалам, щоб розповісти про надійність компанії якомога більшій кількості потенційних покупців. Попри хорошу задумку і вкладені в рекламу чималі гроші, ідея провалилася.

Щоб розібратися, чому реклама не спрацювала, Литвин звернулася за допомогою в Fedoriv.com. Фахівці цієї брендингової компанії відзначили, що дівчина допустила 2 суттєві помилки: в назві та логотипі. Назва компанії-забудовника було дуже довгою, а логотип - непоказним, старомодним і незрозумілим.

Після консультації Зоя Литвин скоротила назву, залишивши абревіатуру UDP, і замовила розробку нового лого у американських дизайнерів Landor. Покращений логотип Хмельницькому обійшовся в 30-50 тисяч євро.

У 2011-му Зоя Литвин повторно запустила рекламну кампанію UDP, орієнтовану не на саме житло, а на якість і комфорт життя в побудованих комплексах. Ця спроба була більш успішною, ніж перша: під кінець року бренд UDP впізнавало 16,3% киян. Більш відомими на той час були тільки компанії "Київміськбуд" і "К.А.Н. Девелопмент".

Попрацювавши трохи маркетологом, Литвин зайнялася соціальними проектами, які, на її думку, будуть створювати позитивний імідж компанії чоловіка. А UDP найняли іншого маркетолога.



Дата народження
02 квітня 1986
Країна
Україна
Соцмережі