Beauty-ребрендинг: Інтернет-магазин Parfumeria змінює ім'я
Beauty-ребрендинг: Інтернет-магазин Parfumeria змінює ім'я

Beauty-ребрендинг: Інтернет-магазин Parfumeria змінює ім'я

Notino сьогодні — це онлайн і офлайн-магазини в 22 країнах Європи.

Початкові назви інтернет-магазинів в багатьох країнах були більш зрозумілі локальним споживачам.

На думку керівництва Notino, тепер необхідність в цьому зникла.

Парфуми та косметика онлайн, представлені в каталозі компанії — це 55 тисяч найменувань товарів від півтори тисячі всесвітньо відомих і ексклюзивних косметичних і парфумерних брендів.

Ребрендинг, який зараз активно просувається у всіх країнах, де представлена компанія, допоможе підвищити впізнаваність і сприятиме залученню нових клієнтів.

Зміни в компанії аж ніяк не вплинуь на працездатність та якість обслуговування.

Клієнти магазину як і раніше зможуть замовляти улюблені парфуми зі збереженням всіх даних в особистих кабінетах.

Джерело матеріала
loader