/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2F879951e2acc5e1e3d479ce2548c44e78.jpg)
Beauty-ребрендинг: Інтернет-магазин Parfumeria змінює ім'я
Notino сьогодні — це онлайн і офлайн-магазини в 22 країнах Європи.
Початкові назви інтернет-магазинів в багатьох країнах були більш зрозумілі локальним споживачам.
На думку керівництва Notino, тепер необхідність в цьому зникла.
Парфуми та косметика онлайн, представлені в каталозі компанії — це 55 тисяч найменувань товарів від півтори тисячі всесвітньо відомих і ексклюзивних косметичних і парфумерних брендів.
Ребрендинг, який зараз активно просувається у всіх країнах, де представлена компанія, допоможе підвищити впізнаваність і сприятиме залученню нових клієнтів.
Зміни в компанії аж ніяк не вплинуь на працездатність та якість обслуговування.
Клієнти магазину як і раніше зможуть замовляти улюблені парфуми зі збереженням всіх даних в особистих кабінетах.
