/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F3%2F886c58a5fd946bf1f8bb6c7bfc783c51.jpg)
Підсумки AI Conference Kyiv: як AI, IoT і чат-боти допомагають бізнесу збільшувати прибуток і ефективно працювати з клієнтами
Підсумки AI Conference Kyiv: як AI, IoT і чат-боти допомагають бізнесу збільшувати прибуток і ефективно працювати з клієнтами.
22 Листопада 2018, 15:20.
![]()
14 листопада в столиці України відбулася AI Conference Kyiv – конференція від Smile-Expo, присвячена практичному застосуванню штучного інтелекту, Інтернету речей та чат-ботів у бізнес-процесах.
Реальними кейсами з гостями заходу поділилися 22 експерти.
Серед них – представники Prom.
ua, «Приват.
Банк», «Vodafone Україна», «Укрпошта», «Київстар», Competera, SMART business та інші.
Гарячі дискусії.
Керівник напряму Big Data в «Vodafone Україна» Сергій Бориславський поділився інформацією щодо того, як оператор зв’язку використовує аналітику даних, щоб визначити, які нові послуги пропонувати клієнтам і як допомагати партнерам вести бізнес.
Зокрема, це дає банкам можливість скласти «кредитний портрет» абонента.
Про створення чат-бота для державної компанії розповів Андрій Скоцик – начальник управління інтернет-маркетингу в «Укрпошта».
Виявилося, у бота цієї держкомпанії вже 130 000 клієнтів у трьох месенджерах, а пошук індексів завдяки системі такий зручний, що ним користуються й самі співробітники.
«Я дуже люблю цю функцію, особливо коли перебуваю в Карпатах, – зазначив сам Андрій Скоцик.
– Перейшов хребет, бачиш найближче відділення «Укрпошти» і знаєш, що вже точно не пропадеш».
Експертна думка: AI і торгівля.
Своєю думкою про те, як AI змінить сферу роздрібної торгівлі, поділився генеральний директор Advanter Group Андрій Длигач – досвідчений стратег і футуролог.
Він розповів, яким бачить ритейл майбутнього з погляду клієнта і як ефективно «боротися з Amazon», зазначивши, що будь-якому роздробу необхідно збирати й обробляти дані, щоб елементарно вижити на ринку.
Цю думку підтвердив і спікер Андрій Бурлуцький із компанії SMART business: «Зі списку Fortune Global 500 п’ятдесятого року зараз залишилося всього 10 компаній.
Ось і відповідь на питання: той, хто не зміниться – зникне».
Більш докладно про те, які завдання вирішує штучний інтелект в ритейлі, розповів Володимир Кучканов – Data Scientist з компанії Competera.
За його словами, AI ефективно оптимізує ланцюжок постачань, асортимент, зменшує витрати на рекламу і просування, а головне – допомагає в ціноутворенні продуктів.
Технології в дії.
Презентацію нового платіжного бота для Telegram провели представники «Приват.
Керівник напряму e-commerce Христина Кармазіна й розробник ПЗ Олександр Антоненко розповіли про можливості бота.
У режимі реального часу показали, як ним користуватися.
Гості могли протестувати систему й поставити питання щодо її роботи, а хтось й відразу перерахував гроші з її допомогою.
Спікери Павло Чишко («Укргазбанк») й Артур Слюсар (Softensy) здивували аудиторію тим, що читали доповідь завдяки голосовому боту, який синтезує мову.
Зокрема, експерти показали, як спілкуватися із системою, щоб, наприклад, купити квитки на потяг.
Обмін досвідом.
У програму заходу увійшли не тільки кейси, але й нетворкінг: підприємці могли налагодити корисні контакти і відразу домовитися про співпрацю.
Так, керівник напряму з розвитку IoT в «Київстар» Костянтин Андрусенко розповів про роботу з ринком Інтернету речей в Україні та запропонував усім, у кого є цікаві ідеї, звертатися до нього з питань спільної роботи.
За його словами, вони відкриті для пропозицій і готові надати «аналітичний фундамент» для перспективних IoT-проектів.
Своїм досвідом роботи з Big Data поділився й продакт-менеджер Prom.
ua Владислав Володін.
Він розповів про роботу алгоритму, який відстежує поведінку користувача в лістингу (запам’ятовує, що саме шукає людина за конкретними запитами).
Перехід на картки товарів збільшився на 1 %, конверсія замовлень – на 2 %, а релевантність – на 23 %.
Практичність доповідей оцінила проектний менеджер Офісу реформ Кабінету Міністрів України Ольга Самойлова: «Мені дуже подобається, що майже вся програма складається з практичних кейсів: видно, що наші підприємці дуже активні й розуміють, які проблеми можуть виправити, застосувавши AI-технології».
З-поміж інших переваг AI Conference Kyiv від компанії Smile-Expo учасники й гості виокремили можливість поспілкуватися й поставити свої питання експертам.
«Я часто відвідую конференції й бачу таку тенденцію, – зауважила Христина Кармазіна з «Приват.
– Люди йдуть переважно за спілкуванням у певному середовищі.
Основна користь – у нових контактах».
Більше – на сайті AI Conference Kyiv у розділі «Новини».
Організатори публікують інтерв’ю зі спікерами та статті на основі їх доповідей.
Phone перетворилися в здобич для хакерів: чого варто остерігатися.
Також Politeka писала, що Facebook буде стежити за часом користувачів: чим зручна нова функція.
Банк / Технології / Укрпошта.
