/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F135%2Ff592a5251a348071bb6dd1648a945d48.png)
Топ-9 електромобілів та гібридів, які б можна було побачити на Женевському автосалоні
От-от в Женеві повинен був розпочатися один з головних заходів в автомобільній сфері – міжнародний автосалон.
Виставка повинна була тривати протягом десяти днів – до 15 березня.
Захід проходив щорічно, починаючи й 1947 року.
Й ось тепер, вперше за понад 70 років, автосалон не відбудеться.
Через епідемію коронавірусу швейцарський уряд ухвалив рішення про заборону проведення всіх масових заходів з понад тисячею учасників й до цього переліку потрапив й автосалон.
Такий крок досить сильно засмутив багатьох поціновувачів заходу.
Зокрема, на такий крок наважилися у Mc.
Laren – компанія влаштує невелике шоу Mc.
Laren Motorshow в технічному центрі в Уокінгу.
А Porsche презентують онлайн на своєму сайті 911 Turbo S.
Також інтригують новинками Alfa Romeo, Czinger, Pininfarina, Skoda й багато інших.
В цілому на Женевському автосалоні повинні були відбутися десятки, а то й більше, цікавих дебютів.
Ми ж вибрали серед них найбільш цікаві, які мають електроприводи.
Китайський стартап Aiways планував привезти в Женеву електричний купе-кросовер U6ion.
Подробиць про силову установку Aiways U6ion не було, однак очікувалося, що купе-кросовер технічно повторить паркетник U5, який оснащений одним електромотором (190 сил і 315 Нм крутного моменту) та акумулятором ємністю 65 к.
Вт/год, й може без підзарядки проїжджати 500 км (цикл NEDC).
Гонконгська фірма Apex Motors готувала для автосалону електричний суперкар AP-0.
Новинка вагою лише 1200 кг обладнана лідаром, за допомогою якого, ймовірно, реалізована функція віртуального гоночного інструктора.
У рух Apex AP-1 приводить «турбочетвірка» Ford 2.3 Eco.
Boost, налаштована на віддачу 355 кінських сил.
З місця до 100 км/год автівка розганяється за 2,5 секунди.
Максимальна швидкість – 280 км/год.
Також ми пропустимо прем’єру гібридів BMW M340d x.
Drive Sedan і Touring, а також 330e Touring та i4 Concept.
Автовиробник наголосив, що «сороковки» під капотом матимуть дизельну «шістку» 3.0 з двома турбокомпресорами та 48-вольтним стартер-генератором, який на розгоні до вже наявних 340 сил накидає ще 11, а при спокійному русі допомагає двигуну працювати в оптимальному діапазоні оборотів.
BMW 330e Touring технічно повторює аналогічний седан, що означає «турбочетвірку» 2.0 та інтегрований в восьмідіапазонний «автомат» електромотор з піковою віддачею 113 сил.
Ще однією представленою моделлю повинен був стати супергібрид Czinger 21C.
Новинку випустять обмеженою партією в 80 екземплярів, а гібридну силову установку та шасі будуть виготовляти на 3D-принтері.
З місця до «сотні» автомобіль розганяється за 1,9 секунди.
Czinger 21C отримав 2,88-літровий двигун V8 з двома турбокомпресорами, який встановлений відразу за сидіннями, а також два електромотори – по одному на кожному з передніх коліс.
Сумарна віддача агрегатів досягає 1250 к.
Привід – повний,а максимальна швидкість – 400 км.
Могли б побачити ми й Hispano Suiza Carmen Boulogne – потужнішу та швидку версія 1019-сильного гранд-турера Carmen.
«Заряджений» електромобіль має «мідну» решітку радіатора, більш виражений передній спліттер та карбоновий кузов з видимим плетінням ниток.
Модель має два електромотори на задній осі сумарною потужністю 750 кіловат (1020 к.
с) і Т-подібну літій-полімерну батарею на 80 к.
Вт*год з рідинним охолодженням.
Також в Женеві повинна була відбутися презентація концепту Hyundai Prophecy.
Головною місією моделі є відображення еволюції «чуттєвої» мови дизайну бренду та задати напрямок розвитку стилістики майбутніх електричних моделей Hyundai.
«Prophecy не слідує трендам.
Він підкреслює вічну красу, яка витримає випробування часом, – зазначив керівник центру глобального дизайну Hyundai Саньюп Лі.
– Його стилістика покликана підняти дизайн Hyundai до нових горизонтів».Планувала привезти в Женеву свою новинку й шведська компанія Koenigsegg – гіперкар KG12 2+2 з гібридною силовою установкою на базі трьохциліндрового мотора з технологією Free.
Valve без розподільного вала.
Очікується, що автомобіль буде виконаний в традиційному для компанії ключі: низький передок, панорамне лобове скло та двері з поліпшеним двонаправленим синхро-спіральним шарніром.
Не обійдеться й без ексклюзивних рішень на зразок скляної кришки моторного відсіку.
Гібридна установка буде знаходитися у вуглепластиковому кузові.
За основу візьмуть трициліндровий бензиновий мотор 2.0 з інноваційною технологією Free.
Valve, доповнений потужним електромотором.
Прогнозована віддача – близько 1500 кінських сил.
Як раніше повідомляв Autogeek, топ-8 електричних або гібридних пікапів, які мають вийти на ринок в найближчі роки.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
