/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Ff7a674c4be982d505dd2d6eb1325b119.jpg)
Glovo запустила у Києві «темну кухню». Чим ця модель корисна в умовах карантину?
Компанія Glovo запустила в Києві темну кухню, або хмарну кухню Cook Room – проєкт, анонсований минулого року.
Така кухня призначена лише для приготування страв для користувачів сервісу доставки їжі.
У Glovo вважають, що ця модель дозволить ресторанам зберегти бізнес у період карантину.
Адже зараз ресторани вимушені перелаштовуватися на доставку, а підтримувати роботу закладу, зокрема власної кухні, лише заради доставки виявляється невигідно.
«70% наших проєктів законсервовано на час карантину.
“Хмарна кухня” дозволяє нам швидко розгорнути проект без додаткових витрат: немає необхідності у великих площах, інвестиції в гарний інтер’єр, меблі, посуд», – коментує Анна Проценко, яка керує мережею ресторанів 3b.
Cafe, Menya Musashi і Torisho.
Окрім цих закладів партнерами хмарної кухні стали Kitaika, мережі Berliner Döner та Foodz Ukraine.
Крім того, така кухня дозволить розширити охоплення різних районів міста.
Клієнти зможуть замовити їжу з ресторану, який розташовано в іншому кінці Києва.
Після завершення карантину заклади продовжать економити ресурси, готуючи страви для онлайн-замовлень лише на хмарних кухнях.
Раніше генеральний менеджер Glovo розповідав, що під час карантину попит на доставку зріс, проте сервіс зіштовхнувся з падінням пропозиції через закриття закладів, а також із падінням платоспроможності клієнтів, які постраждали від кризи.
У листопаді 2019 року подібну темну кухню запустив сервіс доставки їжі «Ракета».
