/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F74%2Fa0c0ed43a0a49c480539e9ca9481a69d.jpg)
Названі найпопулярніші сервіси Apple
![]()
У Apple декілька платних сервісів, сумарний дохід від яких стає дедалі більше.
Але як дізнатися, як йдуть справи, наприклад, з Apple TV +, Apple Arcade або Apple Music, якщо Apple воліє не публікувати дані про число передплатників? Компанія, час від часу, повідомляє про успіхи Apple Pay і Apple Card (це теж сервіси), але про інші відомо тільки тоб що вони все ще є.
І що сумарний дохід зростає.
Минулого тижня в мережі було опубліковано дослідження ринку підписних музичних сервісів в 2019 році, і тепер ми знаємо правду про один з яблучних сервісів.
Скільки людей користуються Apple TV+.
Судячи з непрямих даних, з Apple TV+ і Apple News+, м’яко кажучи, не все гаразд.
Презентація Apple News+ на березневому подію Apple 2019 року була талановитою, всім відразу захотілося спробувати цей сервіс – за дуже невеликі гроші отримати доступ до платного контенту безлічі видань, підписка на кожне з яких коштує в рази дорожче ніж підписка на цей сервіс, багатьом здалося дуже вигідною операцією.
Число передплатників стрімко збільшувалася, про що з задоволенням повідомив Тім Кук на відкритті WWDC на початку червня.
За перші два тижні на сервіс підписалися сотні тисяч людей.
Недоброзичливці стверджують, що в червні число передплатників вже зменшилася, дива не сталося.
Сервіс не виправдав сподівань, опинившись майже марним.
З Apple TV+ ще гірше.
У десятків мільйонів купили Mac, i.
Phone, i.
Pad або Apple TV в останні місяці – пільгова (безкоштовна) річна підписка на цей сервіс, але судячи з результатів опитувань на тему “Чи користуєтеся ви Apple TV+?”, Лише деякі з них готові стати платними передплатниками після закінчення пільгового терміну.
За даними з інших джерел, у сервісу приблизно 10 мільйонів реальних передплатників, в чому я сумніваюся.
Навіть якщо їх і справді 10 мільйонів, це менше ніж у Hulu, Netflix і Disney+.
Але швидше за все, реальне число передплатників, готових платити за користування сервісом не перевищує 5 мільйонів.
Скільки людей користуються Apple Music.
За результатами дослідження, проведеного компанією Counterpoint Research, в 2019 році число передплатників всіх музичних сервісів в світі досягло 358 мільйонів чоловік, збільшившись в порівнянні з 2018 роком на 32%.
У 2020 році, як припускають експерти Counterpoint Research, незважаючи на пандемію коронавируса і її наслідки, передплатників у платних музичних сервісів стане ще більше, на 25% – і виросте до 450 мільйонів.
Тобто, число передплатників продовжить рости, тільки повільніше.
Поживемо побачимо.
.
Серед музичних сервісів лідирує Spotify.
35% від 358 мільйонів передплатників.
І 34% від заробленого усіма музичними сервісами в 2019 році доходів.
Плата, що стягується з передплатників – це 80% від доходу сервісів, інші 20% приносить реклама.
На другому місці, як за кількістю передплатників (19%), так і по доходу (24%) – Apple Music.
На третьому місці Amazon Music (15% від загального числа передплатників в світі), на четвертому – Tencent Music (11%).
Tube Music на п’ятому місці, з 6%.
Сумарна частка інших музичних сервісів – 14%.
Про сервіси, з якими все добре, Apple із задоволенням повідомляє публічно.
У червні 2019 року, на прес-конференції з нагоди відкриття WWDC, Тім Кук повідомив число передплатників Apple Music – в той момент їх було 60 мільйонів.
Схоже на правду: в кінці 2019 року їх були 68,2 мільйона.
А якими сервісами ви користуєтеся? Розкажіть в нашому Telegram-чаті, а краще пройдіть опитування нижче.
Що відбувається з Apple TV+.
Через пандемії платні відео-сервіси переживають підйом.
У Disney + (сервіс, який стартував пізніше ніж Apple TV+) і Amazon Prime Video – стрімке зростання передплатників.
Переважна більшість мешканців яблучної екосистеми користується для перегляду відео додатками Prime Video для tvOS і iOS/i.
Фактично, Apple визнала свою поразку: в останній версії додатка Prime Video з’явилася можливість купити або взяти на прокат відео-контент.
При цьому, вперше в історії iOS і iOS-подібних операційних систем, Apple дозволила використовувати в цьому додатків власний сервіс Amazon, замість яблучного сервісу.
За всі десять років існування Apple IAP (сервісу продажів з програми) такого ніколи не було, і просто не могло бути.
У IAP 30% оплати за покупку йдуть Apple.
Умови договору, в рамках якого Amazon раптом дозволили використовувати власний сервіс, невідомі, але майже напевно Amazon буде відраховувати Apple менший відсоток.
Втім, не будемо нагнітати.
В iOS/i.
PadOS 14 Apple, схоже, збирається покінчити з жорсткою ізоляцією яблучної екосистеми від решти світу, дозволивши призначати в якості, наприклад, браузера і поштового клієнта за замовчуванням сторонні додатки.
І до Apple TV+ це, можливо, не має ніякого відношення.
