/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F74%2F55c01e10976d37c30fec8fe4829d5eff.jpg)
До чого прагнуть виробники смартфонів
![]()
Останнім часом взагалі незрозуміло, куди рухається ринок смартфонів.
Моделі виходять занадто різні, всі виробники постійно ведуть себе так, ніби самі не знають чого хочуть.
Одне зрозуміло точно, вони бояться ризикнути і запропонувати нам щось дійсно нове.
Саме тому вони намагаються повторювати один за одним і змагатися тільки в поліпшенні того, що зараз є.
Вони майже не пропонують нічого нового і, якщо що і є, то воно якось тоне в форматі презентацій.
На них компанії роблять великий акцент на можливості камери.
Вона всім цікава, на відміну від інновацій.
Проте, простежити основні напрямки розвитку пристроїв все ж можна.
Ось тільки що це за напрямки і чи потрібні вони нам?.
Телефони з великим екраном.
Складно не помітити, що виробники з кожним роком і кожним новим поколінням своїх, пристроїв, намагаються зробити екран все більше і більше.
Через це збільшується розмір корпусу, а раз він великий, треба б встановити батарею побільше.
У підсумку, з року в рік зростає і вага смартфонів.
Я навіть писав про це окрему статтю на прикладі того, як себе ведуть Samsung і Huawei.
Як і в автопромі, стало золотим правилом, що нове покоління машини повинно бути хоч на пару сантиметрів більше, ніж попереднє.
Екрани ростуть з року в рік не так сильно, але частки дюйма діагоналі збільшуються кожен раз.
При цьому настільки, що ними вже не завжди зручно користуватися.
Наприклад, я вже кілька тижнів користуюся Huawei Mate 40 Pro і розумію, що мені дуже важко користуватися ним однією рукою.
На тлі цього я обзавівся новим i.
Phone SE другого покоління і розумію, що це буквально віддушина.
Можна нормально користуватися смартфоном однією рукою.
Щось подібне пробувала зробити Sony в моделі Xperia XZ2 Compact, але громадськість її просто заклювала за те, що екран мав діагональ менше п’яти дюймів.
Ніхто навіть не задумався, що є любителі таких смартфонів.
Після цього майже ніхто не йде на такі небезпечні експерименти.
Тільки ось Apple зважилася, але їй можна.
Як збільшити частоту екрану.
Ще однією річчю, що стосується екранів є збільшення частоти оновлення екрану.
Багато років ми користувалися екранами з частотою 60 ГЦ, потім вийшли унікуми, які запропонували 90 і ми всі захоплювалися.
В цьому році всі почали масово переходити на 120 Гц.
Тепер публіка, після виходу новинок, стала цікавитися не тільки тим, скільки у неї мегапікселів або яка ємність акумулятора, але і частотою оновлення екрану.
Якось непомітно це стало золотим стандартом.
Упевнений, що бренди, у міру збільшення продуктивності смартфонів, будуть напихати їх екранами з усе більшою частотою оновлення.
Про те, де буде межа, говорити нелогічно.
Поки буде куди тягнутися, виробники будуть це робити і переконувати нас у тому, що тільки так ми зможемо змінити своє життя.
Смартфони з швидкою зарядкою.
Погодьтеся, куди приємніше заряджати смартфон за 30 хвилин, ніж за 2 години.
Багато компаній почали активно впроваджувати швидку зарядку.
При цьому, в першу чергу, сказане відноситься до бездротової зарядки.
Провідний варіант вже пару років, як зупинився на часу приблизно 30 хвилин до 100 відсотків для Dash від One.
Plus і Super VOOK від OPPO.
Є ще варіант повної зарядки від третього члена сімейства BBK – Vivo.
Компанія запропонувала концепт технології, яка повністю заправляє акумулятор трохи більше, ніж за 10 хвилин, але поки це тільки концепт.
Куди цікавіше те, що зростає швидкість бездротової зарядки і ті ж One.
Plus і OPPO вже запропонували варіанти повної бездротової зарядки менше, ніж за годину.
Правда, для цього треба використовувати тільки оригінальну зарядку, але це вже деталі.
Прагнення робити супер-швидку зарядку дуже похвально.
Особисто для мене, якщо смартфон заряджається за 10 хвилин, все одно, чи вистачить його на день або два.
При такій швидкості зарядки час автономності не так важливо.
Виробникам важливіше недорогі телефони.
Я вже не один раз обурювався з приводу того, що виробники почали гнатися за ціною флагманських пристроїв тільки для того, щоб не здатися брендом середньої категорії.
Крім цього, технології зараз настільки розвинулися, що кожен новий крок дається з великими труднощами і величезними витратами.
Через це складається відчуття, що нові флагмани в першу чергу потрібні для того, щоб субфлагмани на їх фоні здавалися відмінними телефонами за хороші гроші.
Прикладами є One.
Plus 8, Huawei P40, Samsung Galaxy S20 і навіть i.
Phone 11.
В цьому є логіка.
Особливо зараз, коли ситуація в економіці нестабільна і флагмани навряд чи комусь будуть потрібні в найближчі пару років.
А ще справжнім трендом розвитку для виробників смартфонів стали презентації і реклама.
Тільки за допомогою них можна довести покупцеві, що йому потрібен не смартфон із вторинного ринку (цей ринок зростає щороку), а нове, хай і більш дешеве, пристрій.
Ринок перенасичений смартфонами і продажу не можуть рости вічно.
Саме тому складається ситуація, коли новинки розробляти дорого і в результаті вони стоять теж дорого, а перенасичений ринок б/у смартфонів просто змушений демпінгувати.
Якщо виробники не навчаться продавати більше смартфонів, вони заженуть себе в ще глибшу кризу, ніж прийдешній економічний.
Їм зараз теж не просто.
Подивимося, як вони викрутяться – це дуже цікаво.
