Як виглядають «коронавелодоріжки» у французьких містах?
Як виглядають «коронавелодоріжки» у французьких містах?

Як виглядають «коронавелодоріжки» у французьких містах?

Що більше міст Франції облаштовують веломаршрути, які мають компенсувати небезпеки пересування у громадському транспорті та приватних автомобілях після пом’якшення карантину 11 травня.

З одного боку, велосипед дозволяє дотримуватися соціальної дистанції на відміну від громадського транспорту, з іншого боку – не забруднює повітря, як автомобілі, що є критично важливим за умов пандемії COVID-19, яка вражає передусім легені.

Приклад облаштування доріжок за рахунок автомобільних смуг, twitter.

Велосипедні доріжки, які почали з’являтися у розпал пандемії коронавірусу, французькі журналісти називають «коронавелодоріжки» (coronapistes).

Часто їх облаштовують як тимчасові, просто відмежовуючи одну зі смуг руху бар’єрами, – проте у перспективі вони можуть стати постійними, або принаймні діятимуть протягом довгого часу, оскільки загроза вірусу лишатиметься ще деякий час.

Водночас муніципалітет міста Монтрей оприлюднив візуалізацію проєкту, на якому є повноцінна веломережа з велодоріжкою з двостороннім рухом, розміткою та велопарковками.

Візуалізація: montreuil.

У Монтреї планують облаштувати вісім кілометрів велодоріжок завширшки до чотирьох метрів.

Деякі створять за рахунок автомобільних паркувальних місць.

Це коштуватиме 700 тисяч євро, пише Le Parisien.

Більш того, у місті розширять вже наявні велодоріжки, аби велосипедисти мали змогу дотримуватися дистанції.

У департаментах Валь-де-Марн і Сен-Сен-Дені, які оточують Париж зі сходу, планують облаштувати відповідно 40 і 60 кілометрів «коронавелодоріжок».

Проєкт велодоріжки у Парижі.

Візуалізація: Paris en Selle.

«Деякі пасажири боятимуться їхати на електричці чи на метро.

Ми прагнемо заохотити їх користуватися велосипедами замість автомобілів», – кажуть місцеві чиновники.

Втім, зроблені наспіх доріжки не завжди виглядають добре.

Фото обкладинки: twitter.

Джерело матеріала
loader