/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F99f462ae0a48a27a7e89d270eb1119f6.jpg)
Як виглядають «коронавелодоріжки» у французьких містах?
Що більше міст Франції облаштовують веломаршрути, які мають компенсувати небезпеки пересування у громадському транспорті та приватних автомобілях після пом’якшення карантину 11 травня.
З одного боку, велосипед дозволяє дотримуватися соціальної дистанції на відміну від громадського транспорту, з іншого боку – не забруднює повітря, як автомобілі, що є критично важливим за умов пандемії COVID-19, яка вражає передусім легені.
Приклад облаштування доріжок за рахунок автомобільних смуг, twitter.
Велосипедні доріжки, які почали з’являтися у розпал пандемії коронавірусу, французькі журналісти називають «коронавелодоріжки» (coronapistes).
Часто їх облаштовують як тимчасові, просто відмежовуючи одну зі смуг руху бар’єрами, – проте у перспективі вони можуть стати постійними, або принаймні діятимуть протягом довгого часу, оскільки загроза вірусу лишатиметься ще деякий час.
Водночас муніципалітет міста Монтрей оприлюднив візуалізацію проєкту, на якому є повноцінна веломережа з велодоріжкою з двостороннім рухом, розміткою та велопарковками.
Візуалізація: montreuil.
У Монтреї планують облаштувати вісім кілометрів велодоріжок завширшки до чотирьох метрів.
Деякі створять за рахунок автомобільних паркувальних місць.
Це коштуватиме 700 тисяч євро, пише Le Parisien.
Більш того, у місті розширять вже наявні велодоріжки, аби велосипедисти мали змогу дотримуватися дистанції.
У департаментах Валь-де-Марн і Сен-Сен-Дені, які оточують Париж зі сходу, планують облаштувати відповідно 40 і 60 кілометрів «коронавелодоріжок».
Проєкт велодоріжки у Парижі.
Візуалізація: Paris en Selle.
«Деякі пасажири боятимуться їхати на електричці чи на метро.
Ми прагнемо заохотити їх користуватися велосипедами замість автомобілів», – кажуть місцеві чиновники.
Втім, зроблені наспіх доріжки не завжди виглядають добре.
Фото обкладинки: twitter.
