Через коронавірус німці змінять споживчі звички: менше подорожей, шопінгу та культурного дозвілля
Через коронавірус німці змінять споживчі звички: менше подорожей, шопінгу та культурного дозвілля

Через коронавірус німці змінять споживчі звички: менше подорожей, шопінгу та культурного дозвілля

Через пандемію коронавірусу в німецького середнього класу серйозно міняються споживчі звички, що вплине на бізнес і сферу послуг у Німеччині.

Про це свідчить дослідження, опубліковане сьомого травня американською консалтинговою компанією Mc.

Kinsey, повідомляє Deutsche Welle.

Експерти Mc.

Kinsey опитали понад 1000 жителів Німеччини в період з 30 квітня по 3 травня.

Результати можуть бути релевантними і для інших країн Європи.

Зокрема, опитування свідчить, що мобільність німців може суттєво знизитися.

29% респондентів відповіли, що здійснюватимуть менше поїздок, а 27% узагалі планують відмовитися від подорожей.

Менше половини готові, як і раніше, літати літаками, їздити потягами та ночувати в готелях.

Міська мобільність.

Зниження мобільності стосується й громадського транспорту.

51% тих, хто до пандемії регулярно користувався автобусами, і 47% постійних пасажирів метро планують скоротити кількість поїздок або й узагалі від них відмовитися.

Натомість мають намір частіше ходити пішки, їздити на велосипеді або на власному автомобілі.

37% збираються рідше користуватися таксі, а 11% взагалі від цього відмовляться.

18% не братимуть автомобілі напрокат, 29% робитимуть це рідше.

29% тих, хто користувався сервісами прокату електросамокатів, скоротять кількість поїздок, а 17% взагалі не хочуть торкатися орендованих самокатів.

41% опитаних заявив, що рідше відвідуватиме непродовольчі магазини.

З 20 квітня, коли в Німеччині було послаблено карантин, більш як половина респондентів так і не скористалася можливістю зайнятися шопінгом, продовжуючи купляти лише предмети першої необхідності.

Ще 25% за пів місяця лише раз вийшли з дому на закупи.

26% опитаних німців має намір повністю відмовитися від відвідування кінотеатрів, концертів і театрів, ще 32% робитимуть це рідше, ніж до пандемії.

Щодо зоопарків, то 21% респондентів назвав таку форму дозвілля неприйнятною.

22% респондентів більше не відвідуватимуть фітнес-клуби та не займатимуться командними видами спорту.

Водночас 41% продовжить займатися спортом у громадських місцях, а 15% навіть збільшать таку активність.

Джерело матеріала
loader