/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F759d12d80b2953dc8a0d9db024104185.jpg)
У США впродовж карантину зріс попит на велосипеди. Подекуди — на 121%
Попит на велосипеди у США в березні 2020 року зріс на 66-121%, на електросамокати — на 85%.
З кінця квітня у продажі не залишилось велосипедів дешевше $1000.
Дефіцит велосипедів посилився через відсутність глобальних ланцюгів постачання, які припинилися через епідемію, повідомляє New York Times.
Під час пандемії велосипед став одним з найпопулярніших транспортних засобів у США.
У березні загальнодержавні продажі велосипедів, їхнього обладнання та послуг з ремонту зросли майже вдвічі, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, повідомляє компанія з дослідження ринку N.
Продажі пасажирських та фітнес-велосипедів збільшилися на 66%, велосипедів для дозвілля — на 121%, дитячих велосипедів — на 59%, а електричних — на 85%.
Деякі американські міста вже планують після пандемії переглянути надання переваги автомобілям на користь велосипедів.
Останній досвід європейських міст теж доводить, що велосипед став настільки ж важливим видом транспорту, як метро.
«Ми абсолютно впевнені, що у наступні місяці побачимо приріст подорожей на велосипедах», — заявила комісар з питань транспорту Поллі Троттенберг.
У квітні муніципалітет Нью-Йорку оголосив про тимчасове відкриття 100 миль доріг для пішоходів та велосипедистів, але не виключають, що ці зміни можуть упостійнитися.
В Окленді на час пандемії планують закрити для проїзду автомобілів близько 10% вулиць, а в Сіетлі оголосили про постійне закриття для автівок 20 миль доріг.
Черга з велосипедистів у Брукліні, що чекають на ремонт або хочуть купити велосипед.
«Ми вже бачимо людей, що раніше не їздили на велосипеді, — додає Троттенберг.
— Ми побачимо набагато більше тих, хто сіли на велосипед вперше, коли місто почало “оживати”».
Для порівняння: за відсутності розвинутої велосистеми у Києві, попит на велосипеди в столиці у травні 2020 року зріс на 182%, проти травня минулого року.
Відповідно у квітні попит виріс на 204%, а у березні — на 111%.
Фото обкладинки: Hilary Swift / NYTimes.
