10 найдорожчих брендів світу за версією Forbes
10 найдорожчих брендів світу за версією Forbes

10 найдорожчих брендів світу за версією Forbes

Журнал Forbes опублікував традиційний рейтинг 100 найдорожчих брендів року.

За даними видання, за рік загальна вартість учасників рейтингу зросла з 2,33 трильйонів доларів до 2,54 трильйонів.

Ріта Ора в рекламі Coca-Cola.

Apple залишився найдорожчим брендом світу з оцінкою в 241,2 млрд доларів у версії рейтингу Forbes 2020 року.

За рік вартість бренду Apple виросла на 17%.

В цілому IT-індустрія виявилася найбільш популярною галуззю з представлених у рейтингу, зазначає Forbes.

Перша десятка рейтингу Forbes:.

Apple – 241,2 мільярда доларів (+ 17%);.

Microsoft – 162,9 мільярда доларів (+ 30%);.

Amazon – 135,4 мільярда доларів (+ 40%);.

Facebook – 70,3 мільярда доларів (-21%);.

Coca-Cola – 64,4 мільярда доларів (+ 9%);.

Disney – 61,3 мільярда доларів (+ 18%);.

Samsung – 50,4 мільярда доларів (-5%);.

Louis Vuitton – 47,2 мільярда доларів (+ 20%);.

Donald`s – 46,1 мільярда доларів (+ 5%).

Понад 50 компаній з рейтингу розташовані в США.

Серед інших країн найбільше компаній з дорогими брендами в Німеччині (10), Франції (9), Японії (6) і Швейцарії (5).

Джерело матеріала
loader