/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2F3cf185c75a06d9f183c57b744d02d283.jpg)
10 найдорожчих брендів світу за версією Forbes
Журнал Forbes опублікував традиційний рейтинг 100 найдорожчих брендів року.
За даними видання, за рік загальна вартість учасників рейтингу зросла з 2,33 трильйонів доларів до 2,54 трильйонів.
Ріта Ора в рекламі Coca-Cola.
Apple залишився найдорожчим брендом світу з оцінкою в 241,2 млрд доларів у версії рейтингу Forbes 2020 року.
За рік вартість бренду Apple виросла на 17%.
В цілому IT-індустрія виявилася найбільш популярною галуззю з представлених у рейтингу, зазначає Forbes.
Перша десятка рейтингу Forbes:.
Apple – 241,2 мільярда доларів (+ 17%);.
Microsoft – 162,9 мільярда доларів (+ 30%);.
Amazon – 135,4 мільярда доларів (+ 40%);.
Facebook – 70,3 мільярда доларів (-21%);.
Coca-Cola – 64,4 мільярда доларів (+ 9%);.
Disney – 61,3 мільярда доларів (+ 18%);.
Samsung – 50,4 мільярда доларів (-5%);.
Louis Vuitton – 47,2 мільярда доларів (+ 20%);.
Donald`s – 46,1 мільярда доларів (+ 5%).
Понад 50 компаній з рейтингу розташовані в США.
Серед інших країн найбільше компаній з дорогими брендами в Німеччині (10), Франції (9), Японії (6) і Швейцарії (5).
