/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F6057813a22895906b37e72f1c494c2aa.jpg)
Екологічний проєкт «Україна без сміття» отримає соціальну франшизу
Компанія Franchise Group запускає першу в Україні соціальну франшизу екологічного проєкту «Україна без сміття».
На честь 8-ї річниці Franchise Group, компанія допоможе «Україні без сміття» з масштабуванням їх справи, як «найбільш послідовному проєкту, що вчить людей відповідально поводитися зі своїми відходами й розділяти сміття».
«Зазвичай на день народження отримують подарунки, а ми вирішили презентувати франшизу компанії, яка стала «адвокатом» і рупором відповідального ставлення до відходів.
Це буде перша сортувальна франшиза, яка масштабує суспільний успіх «України без сміття», — повідомила Мирослава Козачук, СЕО і co-fоunder Franchise Group.
Компанія виділила п’ять пунктів, що спонукали її спрямувати допомогу екоініціативі:.
«Україна без сміття» — лідер екоруху в Україні;.
Засновниця проєкту Євгенія Аратовська пройшла навчання в Першій школі франчайзингу та мріяла створити міжнародну франшизу для свого проєкту;.
Сьогодні «Україна без сміття» сортує відходи по 40 контейнерам на станції сортування, що знаходиться на вулиці Саперно-Слобідська, 25 в Києві;.
Проєкт постійно розвивається.
Останні ініціативи «України без сміття»: карантинний.
сервіс «УБС Кур’єр», прийом текстильних відходів на утилізацію та прийом харчових.
відходів на компостування;.
«Україна без сміття» демонструє, що на смітті можна заробляти.
Franchise Group створила більш ніж 500 франшиз для таких компаній як «Еко-Лавка», «Франс.
уа», «Сімейна Пекарня», Salateira, G.
Bar, «Cім’я ресторанів Борисова», «Шериф», CSD.
