/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F790fbe96136291d65fd4ffb6fa52dbb4.jpg)
Мережа «Сільпо» запускає нові кав’ярні при супермаркетах
Мережа супермаркетів «Сільпо» перезапускає кавові зони у власних магазинах.
Перший заклад під брендом Feeltrd відкрився у київському ТЦ Silver Breeze, повідомляє пресслужба мережі.
Концепцію кав’ярень при супермаркетах збудували навколо простоти: коротке і зрозуміле меню, лаконічна комунікація з баристом тощо.
У закладах є полиці з кавовими аксесуарами та зерном нещодавнього обсмаження, а також вітрини зі свіжоприготовленою їжею.
На вибір завжди є два сорти кави в еспресо, один з яких сезонний.
Крім кави, в меню є традиційна маття, маття лате і какао, лимонади, кілька чаїв та авторський напій Feeltrd.
У «Сільпо» запевняють, що всі баристи в кав’ярнях нового формату попередньо проходять спеціальне навчання і здають іспит перед початком роботи.
Використовують сучасні кавомолки, автотемпери, фільтр-кавоварки тощо.
Кавові зерна закуповують на різних плантаціях та обсмажують у власному цеху в Ворзелі на ростері Giesen.
До кінця року кав’ярні Feeltrd планують відкрити у «Сільпо» в ТРЦ Gulliver, а також у нових супермаркетах в Одесі та Дніпрі.
