/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F135%2F37d5292ad295dd905a51c24d24cbeff6.jpg)
CITROËN ë-Jumper: 100% електричний фургон з запасом ходу 340 км
Бренд CITROËN в 2020 році продовжує посилення власних позицій на ринку електромобілів – і сьогодні представляє новинку ë-Jumper: 100% електричний фургон.
Даний електромобіль є вже третьою електрифікованою новинкою, представленої Брендом протягом року – після моделей Ami, C5 Aircross SUV Hybrid, ë-C4, ë-Jumpy, ë-Space.
Починаючи з 2021 року Бренд запропонує своїм клієнтам повний модельний ряд електрифікованих комерційних автомобілів: ë-Berlingo Van, ë-Jumpy, ë-Jumper.
І найгарячіша новинка – 100% електричний фургон ë-Jumper – буде відповідати всім запитам потенційних клієнтів.
Комерційний фургон CITROËN Jumper добре відомий на своїх ключових ринках: у період з 2016 по 2019 рр., його частка в сегменті зросла на 1,5% – і нова електрична версія CITROËN ë-Jumper дозволить досягти нових висот! Електромобіль CITROËN ë-Jumper виконаний в повній відповідності з фірмовим підходом «Inspirëd by Pro», а тому пропонує масу переваг і особливостей, які по-справжньому важливі для професіоналів своєї справи:– 2 рівня запасу ходу – максимум 340 км (за правилами сертифікаційного циклу WLTP), чого достатньо для будь-яких щоденних поїздок;– м’який, тихий, плавний рух завдяки електромотору;– вибір типу кузова – 4 варіанти по довжині, 3 варіанти по висоті;– максимальна вантажопідйомність 1 890 кг (варіант «Шасі-кабіна»);– максимальний обсяг вантажного відсіку – до 17 куб.
м;– різні класи вантажопідйомності (і вимоги водійських прав різної категорії, включаючи «В»);– до 9 систем допомоги водієві.
Новий фургон CITROËN ë-Jumper пропонує всі характеристики моделі з ДВС, додаючи до них переваги електричного приводу: тиша і плавність в русі, мінімальні витрати на експлуатацію, можливість в’їзду до зон («Тільки для EV»).
При цьому запас ходу досягає 340 км, акумулятор можна зарядити на 80% від номінальної ємності всього за 45 хвилин.
Новинка CITROËN ë-Jumper знову підкреслює виконання стратегічних цілей Бренда по електрифікації власного модельного ряду до 2025 року.
Так, починаючи з 2019 року, всі автомобілі CITROËN повинні отримати повністю електричну версію або варіант гібрида.
Важливу роль тут відіграють і комерційні моделі: вже в 2021 році, до того ж до пасажирських автомобілів, Бренд CITROËN запропонує покупцям 100% електричні версії своїх популярних фургонів.
І це максимально правильне рішення – особливо з урахуванням постійно зростаючу урбанізацію, обмежень на в'їзд в центр міста, вимоги до зниження рівня шуму.
CITROËN ë-Jumper: 100% електричний вен.
Новинка пропонує два типи акумулятора і, відповідно, запасу ходу – все на вибір покупця:– запас ходу 200 км (згідно з вимірами WLTP, дані вимагають уточнення) для варіантів з кузовами L1 і L2, використовується акумулятор типу «Літій-Іон» ємністю 37 к.
Втч;– запас ходу 340 км (згідно з вимірами WLTP, дані вимагають уточнення) для варіантів з кузовами L3 і L4, а також L2 «шасі-кабіна», використовується акумулятор типу «Літій-Іон» ємністю 70 к.
Втч;На тяговий акумулятор, який поставляється компанією-партнером BEDEO, діє гарантія 8 років або 160 тис.
км пробігу (збереження 70% від ємності номіналу).Новинка CITROËN ë-Jumper оснащується редуктором для електромотора, в якому ідеально підібрано передавальне число – так, щоб забезпечити оптимальний баланс між комфортом управління, достатню динаміку, хорошим запасом ходу.
Крім того, електричний фургон CITROËN ë-Jumper може запропонувати систему рекуперації, яка дозволяє збирати і накопичувати енергію під час вповільнень або гальмувань.
Потім електроенергія заряджає акумулятор – і, в підсумку, ця система дозволяє збільшити запас ходу.
Крім того, електромобіль CITROËN ë-Jumper пропонує і інші переваги в їзді:– робота в комфорті – немає вібрацій і шуму від традиційного ДВС;– задоволення від руху – легкість і простота управління;– достатня потужність електромотора – 90 к.
Вт (122 к.
с.) і 260 Нм; – простота управління – три кнопки «D» – «N» – «R» для вибору напрямку руху;– свобода доступу в обмежені зони тільки для електромобілів – наприклад, центр міста;– достатня максимальна швидкість – 110 км / ч для версій 3,5 т або 90 км / год (для версій 4 т);– радикальне зниження витрат на експлуатацію – забудьте про витрати на бензин чи дизельне паливо.
Новинка CITROËN ë-Jumper пропонує впізнаваний дизайн оригінальної моделі Jumper, але також має свої відмінні деталі: люк для зарядки (в передньому лівому крилі) і логотипи «ë».Усередині електромобіль також отримав ряд характерних деталей.
Перш за все, замість традиційного важеля трансмісії тут встановлений кнопковий селектор з позиціями «D» – «N» – «R».
Також всередині салонного дзеркала заднього виду розташований невеликий дисплей, який інформує водія про статус різних систем електромобіля і дає корисну інформацію.
Наприклад:– рівень зарядки тягового акумулятора (у відсотках)– обраний режим руху (кнопки «D» – «N» – «R», що описано вище)– напруга бортової мережі системи живлення (в Вольтах);– сила струму в бортовій мережі системи живлення (в Амперах);– індикатор «GO» зеленого кольору, який показує, що електромобіль запущений і можна їхати.
Новинка CITROËN ë-Jumper є повноцінним електромобілем, але також є і повноцінним представником сімейства Jumper – відповідно, пропонуючи всі переваги даної моделі в питаннях вантажопідйомності, корисного об’єму, вибору типу кузова, тд.
Також електричний фургон готовий запропонувати клієнтам все специфічне обладнання і комплектацію, аналогічно моделі з традиційним ДВЗ.
Кращий вибір в класі – чотири варіанти кузова / платформи: – суцільнометалевий фургон;– варіант «Шасі-кабіна»;– варіант «Шасі і подвійна кабіна»;– платформа під будівництво інших варіантів.
Широкий вибір розмірів кузова: – чотири варіанти довжини – L1 (4,963 м і АКБ 37 к.
Втч), L2 (5,413 м і АКБ 37 к.
Втч), L3 (5,998 м і АКБ 70 к.
Втч), L4 (6,363 м і АКБ 70 к.
Втч);– три варіанти колісної бази – L1 (3 м), L2 (3,45 м), L3 и L4 (4,035 м);– три варіанти висоти кузова – Н1 (2,254 м), Н2 (2,524 м), Н3 (2,764 м).Залежно від поєднання габаритів і висоти кузова, електромобіль може запропонувати кілька варіантів обсягу вантажного відсіку:– версія L1H1 – 8 кум.
м;– версія L2H2 – 11, 5 куб.
м;– версія L3H2 – 13 куб.
м; – версія L4H2 – 15 куб.
м;– версія L4H3 – 17 куб.
Таким чином, максимальний корисний об’єм вантажного відсіку досягає 17 куб.
м, що є найкращим показником в класі! Крім того, електричний фургон CITROËN ë-Jumper пропонує внутрішню ширину кузова на рівні колісних арок 1,42 м і загальну внутрішню ширину кузова 1,87 м (між бічними панелями): знову найкращий показник в класі.Електричний фургон CITROËN ë-Jumper може запропонувати до дев’яти систем, які підвищують безпеку поїздок.
Наприклад:– система екстреного гальмування (Active Safety Brake);– функція попередження про перетин розмітки свого ряду (Lane departure warning system);– система допомоги при старті в гору (Hill start assist);– моніторинг «сліпих зон» дзеркал заднього виду і контроль перехресного трафіку ззаду (діапазон до 50 метрів);– камера заднього виду і датчики для допомоги при парковці;– стеження і розпізнавання дорожніх знаків;– круїз-контроль і обмежувач швидкості;– система допомоги при спуску зі схилу, інтелектуальна протівобуксовочная система;– система автоматичного управління світлом.
Кращий в класі – широкий вибір типів кузова, не тільки «фургон», але також і «шасі-кабіна»;Кращий в класі – найбільший запас ходу в 340 км, для АКБ 70 к.
Втч;Кращий в класі – внутрішня ширина 1,422 м (між арками) або навіть 1,87 м (між боковинами);Кращий в класі – наявність в гаммі «важкої» 4-тонної версії;Кращий в класі – вантажопідйомність навіть звичайних версій 1 265 кг;Кращий в класі – корисний об’єм вантажного відсіку до 17 куб.
м;– Великі зсувні бічні двері – з корисною шириною для завантаження до 1,25 м;– Розпашні задні двері – з кутом відкривання до 270 градусів, що спрощує завантаження;– Задня підвіска з можливістю регулювання – автомобіль можна підняти / опустити на 7 см;– У салоні передбачено 13 відсіків для дрібних речей – сумарний обсяг 22 літри;– Модульне пасажирське сидіння – перетворюється в столик для документів або ноутбука;– Тримач планшета або паперів на передній панелі – зручно, ніби «офіс на колесах»;– Аудіосистема з підтримкою MP3 / Bluetooth і 5-дюймовим дисплеєм;– Доступна штатна навігаційна система, камера заднього виду, тд.
Таким чином, новинка CITROËN ë-Jumper пропонує всі характерні особливості моделі Jumper, додаючи до них переваги електроприводу: тишу і плавність в русі, турботу про екологію, зниження витрат на експлуатацію, доступ в закриті зони центральної частини європейських міст.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F26cb95f5-6118-4cb8-bce7-e88fe8903531.jpeg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F193%2F52144a15ba8f8fc06a1fd077a544197d.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F193%2F867e62edf1f09f26b65b221124246d18.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2Fe2cee1507e11caf57144e9d3f0d2d9a0.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F193%2F586333e2c939f22746414eee0ca68ce6.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F193%2Fff380721f43cd50a55387f8273e551b6.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F193%2Fa49cd46aa6c83f71a4e1ea1d783d53ad.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F193%2Fd3e0e7f795774d5d00f4b46c21d77f85.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F207%2F16aa33accc2c1a37e293ce8ed3c49212.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2F9df176b0626ca0155947a71d45f15762.jpg)