/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F224d69a566c9fed0267c554e11e976ea.jpg)
Airbus планує збудувати водневий літак, який не забруднюватиме повітря
Візуалізації: Airbus.
Авіабудівна компанія Airbus презентувала три концепти пасажирського літака, який працюватиме на водні замість авіаційного палива і тому не забруднюватиме довкілля викидами.
Airbus планує ввести водневий літак в експлуатацію у 2035 році.
У компанії вірять, що майбутнє екологічних технологій – за воднем.
Концепт ZEROe має три версії – усі працюють на водні.
Перша передбачає турбореактивні двигуни.
Такий літак вміщуватиме 120-200 пасажирів і може долати понад 3700 кілометрів, тобто здійснювати міжконтинентальні перельоти.
Друга версія має турбогвинтові двигуни.
Літак розрахований на 100 пасажирів і менше, і може здійснювати рейси завдовжки приблизно 1850 кілометрів (тисячу морських миль).
Третя версія має дизайн із плавним переходом від крила до фюзеляжу (blended-wing body).
Така конфігурація надає більше можливостей для зберігання рідкого водню.
Місткість літака – до 200 пасажирів, дальність польоту – приблизно 3700 кілометрів, як і в першому концепті.
В Airbus зазначають, що перехід на водневі літаки вимагатиме переоблаштування всієї авіаційної інфраструктури.
Такі амбітні плани неможливо буде реалізувати без підтримки з боку держави.
В Airbus зазначають, що перехід на водневі літаки вимагатиме переоблаштування всієї авіаційної інфраструктури.
Такі амбітні плани неможливо буде реалізувати без підтримки з боку держави.
До пандемії коронавірусу авіація була одним із найбільших забруднювачів довкілля.
Раніше про плани використовувати водневий транспорт заявив європейський автобусний перевізник Flix.
Торік відбулося випробування першого у Великій Британії прототипу водневої електрички.
А в Німеччині курсують два водневих поїзди, які запустили наприкінці 2018 року.
Вітаємо, ви дочитали до кінця матеріал «Хмарочоса» – незалежного та впливового київського інтернет-видання.
Якщо вам сподобався цей текст, пропонуємо підтримати нас щомісячним внеском від 50 гривень.
За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви підтримаєте роботу усієї редакції і допоможете робити Київ зрозумілішим для містян, а діяльність влади – прозорішою.
