«Традиції» від Hyundai Motorsport
«Традиції» від Hyundai Motorsport

«Традиції» від Hyundai Motorsport

Черговий тріумф Hyundai Motyorsport на Сардинії (протягом 2016-2020 років корейсько-німецька команда вже вчетверте виграла Rally Italia Sardegna, по два рази відзначилися Тьєррі Ньовілль і Даніель Сордо) був трохи зіпсований дійсно неприємним інцидентом.

Після фінішу італійського ралі всі чотири Hyundai i20 Coupe WRC пройшли ретельну перевірку, за підсумками якої з’ясувалося наступне – на автомобілі Сордо (переможця змагання) задній підрамник важив менше, ніж є припустимим… Згідно омологаційної карті, вага цього вузла 9323 г, припустиме відхилення становить +5%/- 2% (або діапазон від 9136,5 г до 9789,1 г).

Але за підсумками перевірки з’ясувалося, що підрамник важив лише 9112 г.

На щастя для Даніеля Сордо та Hyundai Motyorsport, судді обмежилися відносно невеликим грошовим штрафом у розмірі 30 тисяч євро, з них 10 тисяч будуть виплачені негайно, а решта 20 тисяч повинні бути виплачені у випадку повторного порушення в найближчі 12 місяців.

Подібні стандарт-штрафи вже давно стали свого роду «традицією», причому не далеко найкращою….

Така поблажливість суддів до Hyundai викликає все більше незручних запитань.

Є один беззаперечний факт – Hyundai Motorsport за чотири роки вже мінімум чотири рази опинялася в подібній ситуації.

У 2016 році з’ясувалося, що скла в задніх дверях Hyundai NG i20 WRC (за іронією долі, це була машина Ньовілля, який виграв на… Сардинії!) не відповідають омологації.

У 2018 році сталося відразу два подібних «проколи», тепер уже зі технікою R5 – в Аргентині на Hyundai i20 R5 Дієго Домінгеса програмне забезпечення блоку керування двигуном виявилося «невірним», а в Німеччині на автомобілі Ярі Хуттунена виявили нестандартні колісні диски.

При цьому команда з Альценау відбувалася лише грошовими штрафами – за чотири роки назбиралася сума в 140 тисяч євро, з яких насправді були виплачені всього лише 75 тисяч.

У більшості випадків Hyundai Motorsport перекладав вину на своїх постачальників.

Забагато таких однотипних помилок, правда? Може, в майбутньому варто за такі речі вліпити кілька хвилин штрафу або взагалі зняти екіпаж після фінішу? Таке покарання має бути набагато ефективнішим, ніж відносно невеликі (для заводської команди) грошові штрафи….

Джерело матеріала
loader