/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F0df395acc1a15dfb48ca2e2bdfc24b8c.jpg)
У Пакистані відкрили першу гілку метро
У місті Лахор відкрили першу в Пакистані гілку метрополітену.
26 жовтня нею скористалися перші пасажири, повідомляє BBC.
Помаранчева лінія завдовжки трохи більше 27 кілометрів налічує 26 станцій.
Більша частина гілки – надземна, а під землею розташовано лише 1,7 кілометра маршруту.
Поява метро у 10-мільйонній агломерації, постійно скутій заторами, скоротить 2,5-годинну поїздку автобусом до 45 хвилин.
Посадовці прогнозують, що гілкою щодня користуватимуться чверть мільйона пасажирів.
Біля входу до станції метро видно банери, які пояснюють, що метро не забруднює повітря.
Метро хотіли збудувати з 1991 року, проте початок роботи над проєктом постійно відтерміновували.
Проєкт мережі метрополітену передбачає будівництво ще двох ліній – блакитної та фіолетової.
Будівництво супроводжувалося громадськими протестами.
Містяни висловлюють занепокоєння тим, що метро може завдати шкоди пам’яткам історичних районів міста, таким як Сади Шалімара.
Проєктом передбачається видалення понад 600 дерев.
Оздоблення вестибюлю.
Будівництво метро в Лахорі коштувало 1,8 мільярда доларів, що їх позичив Китай.
КНР вже інвестувало у різні інфраструктурні проєкти Пакистану десятки мільярдів у межах амбіційної стратегії «Один пояс, один шлях», яка загалом передбачає масштабні інвестиції у десятки країн Азії, Африки та Європи.
Поїзди – теж китайські.
Їх виготовила компанія CRRC Zhuzhou Electric Locomotive.
Раніше подібна до метро мережа рейкового транспорту діяла в Карачі.
Кільцеву електричку відкрили 1969 року, але закрили у 1999-му.
В останні роки порушують питання про її відновлення.
Так само в Карачі функціонував трамвай, який збудували ще у ХІХ столітті, але закрили 1975 року.
Вітаємо, ви дочитали до кінця матеріал «Хмарочоса» – незалежного та впливового київського інтернет-видання.
Якщо вам сподобався цей текст, пропонуємо підтримати нас щомісячним внеском від 50 гривень.
За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви підтримаєте роботу усієї редакції і допоможете робити Київ зрозумілішим для містян, а діяльність влади – прозорішою.
