/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F7e034178b862eb53bbb0fed61868b6c2.jpg)
Національний музей історії України отримав нову айдентику та скорочену назву
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F7e034178b862eb53bbb0fed61868b6c2.jpg)
Візуалізації: Tabasco
Національний музей історії України проводить ребрендинг. Нову візуальну концепцію безкоштовно розробило креативне агентство Tabasco.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F98572b3682a041f0c811248dece02d8a.jpg)
Назву музею скоротили до абревіатури МІСТ (Музей ІСТорії). Літера М у логотипі символізує об’єднання лівого і правого берегів України, а також міст між минулим і майбутнім. Ключова теза концепції – «Історія – міст, який єднає минуле та майбутнє».
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F25b11ffe1a9260e70d8fb6f1f0e23948.jpg)
«Спадщиною радянської традиції стали жахливі абревіатури, котрі використовувати у житті просто нереально. Ніхто не скаже: “А чи не сходити нам завтра у НМІУ”? Але ж музей має бути визначним місцем, про яке хочеться говорити та згадувати. Недарма Метрополітен у Нью-Йорку називає себе Мет», – пояснює Олександр Смірнов, креативний директор Tabasco.
Основні кольори нового брендингу – жовто-зелений та блакитний. Додаткові кольори — зелений, помаранчевий, малиновий, чорний та бордовий.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fa1ad98f91f292054093a7c5435a92c99.jpg)
Команда Tabasco також використала тему безкінечності. При розміщенні поряд різних поліграфічних об’єктів – візиток, постерів, бейджів тощо – створюється безперервний графічний ланцюг. Таким чином підкреслюється, що історія – це неперервна низка подій, пов’язаних між собою.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fb591d3a2da2ec8cdc2806f20317a6863.jpg)
Для афіш використали нестандартне компонування тексту та ланцюгове розміщення зображень.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F687cbbca7242261ae266b234db885c9f.jpg)
Ребрендинг розробляли креативники Світлана Горовенко та Вікторія Васильєва.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F9986201b5a3a7b7e550c0ed5a93911c7.jpg)
Нагадаємо, у вересні нову айдентику презентував Музей Михайла Булгакова в Києві.
Вітаємо, ви дочитали до кінця матеріал «Хмарочоса» – незалежного та впливового київського інтернет-видання. Якщо вам сподобався цей текст, пропонуємо підтримати нас щомісячним внеском від 50 гривень. За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви підтримаєте роботу усієї редакції і допоможете робити Київ зрозумілішим для містян, а діяльність влади – прозорішою.
