/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F271%2F5198b306fa8fb5c8484ecdcc811d9b2a.jpg)
Аргентина: час змін?
Ралійний «локдаун» в Аргентині затягнувся майже на дев’ять місяців – від того моменту, коли ще 1 березня встигли провести Rally de Toledo, стартовий етап національного чемпіонату.
Потім почався «мертвий сезон», за підсумками якого Аргентина втратила етапи WRC як у 2020 році, так і у 2021 році… І тільки зараз почалися спроби хоч якось «реанімувати» чемпіонат Аргентини – минулого тижня під Буенос-Айресом відбулися відразу два раунди поспіль, які без особливих фантазій позначили як Rally de Balcarce I та Rally de Balcarce II.
Цікаво, що це дійсно були два окремих ралі, а не звичайне дводенне змагання, яке отримало статус подвійного раунду (як це практикується у Європі).
Програма була наступною – в четвер ознайомлення перед Rally de Balcarce I, у п’ятницю власне саме ралі, в суботу знову ознайомлення (вже на новому маршруті), в неділю на всіх чекало Rally de Balcarce II.
Неважко було помітити вплив жорстких коронавірусних обмежень – маршрут обох ралі складався з двох допів, на яких заплановані по три проїзду, що давало приблизно 100 км за гонку.
На перший погляд, в аргентинському чемпіонаті майже нічого не змінилося – фаворити у вищому дивізіоні RC2, тобто на техніці Maxi Rally Turbo, залишилися ті ж самі (Маркос Лігато, Федеріко Вільягра, Херонімо Паділья, Ніколас Діас)… І за сумою трьох раундів всі вони розташувалися в Топ-5 вищої категорії Maxi Rally.
Однак в аргентинських ралі вже з’явився новий і дуже серйозний фактор – адже якраз зі 2020 року місцевий чемпіонат відкритий для техніки R5/Rally2.
І перший потужний сигнал вже отримано – найшвидшим на ралі під Буенос-Айресом став маловідомий Мартін Скунсіо (у 2018 році він став чемпіоном Чилі в класі R2) на Hyundai i20 R5.
Скунсіо виграв дві третини допів, завоював друге місце на Rally de Balcarce I (де впевнено лідирував, але втратив перемогу через прокол на фінальному СД) і став переможцем Rally de Balcarce II.
Якби його не «випхали» в окремий залік R5, то міг би стати одним з лідерів у вищій категорії RC2… Концепція Maxi Rally чудово спрацювала в «закритому» чемпіонаті та дозволила багатьом екіпажам пересісти на повний привід.
Rally de Balcarce I.
Діас/Альєнде (RA, Ford Fiesta MR) 56.56,0.
Скунсіо/Вера (RA/RCH, Hyundai i20 R5) +3,7.
Лігато/Гарсія Р.
(RA, Chevrolet Agile MR) +20,5.
Д’Агостіні/Каррера (RA, VW Polo MR) +33,5.
Кастро/Шіколоне (RA, Toyota Etios R4) +1.09,7.
Rally de Balcarce II.
Скунсіо/Вера (RA/RCH, Hyundai i20 R5) 43.43,1.
Паділья/Гарсія Н.
(RA, VW Polo MR) +15,8.
Лігато/Гарсія Р.
(RA, Chevrolet Agile MR) +16,5.
Діас/Альєнде (RA, Ford Fiesta MR) +21,5.
Д’Агостіні/Каррера (RA, VW Polo MR) +34,7.
Чемпіонат Аргентини, RC2 (після трьох етапів).
Лігато – 127.
Д’Агостіні – 115.
Вільягра – 102.
Діас – 96.
Паділья – 95.
