Porsche та Siemens Energy розробляють кліматично нейтральні синтетичні види пального
Porsche та Siemens Energy розробляють кліматично нейтральні синтетичні види пального

Porsche та Siemens Energy розробляють кліматично нейтральні синтетичні види пального

Компанія Porsche AG спільно з Siemens Energy та іншими міжнародними компаніями розробляє і реалізує в Чилі пілотний проект з будівництва першої у світі інтегрованої установки з виробництва в промислових масштабах кліматично нейтральних синтетичних видів пального (e.

На пілотній стадії проекту вже у 2022 році вироблять приблизно 130 000 л синтетичного пального.

Після цього, обсяг виробництва планують збільшити в два етапи: до 2024 року приблизно до 55 млн л на рік, а до 2026 року — приблизно до 550 млн л на рік.

Siemens Energy, Porsche і чилійська енергетична компанія AME підписали декларацію про наміри щодо подальшого виведення спільної розробки на промисловий рівень виробництва після завершення пілотної фази.

Компанія Porsche AG є основним споживачем «зеленого» пального.

Іншими партнерами по проекту є чилійська нафтова компанія ENAP та італійська енергетична компанія Enel.

Пілотний проект «Haru Oni», розгорнутий в провінції Магальянес, використовує багаті вітрові ресурси на півдні Чилі для виробництва кліматично нейтрального пального за допомогою «зеленої» електрики, яка виробляється вітрогенераторами.

В рамках національної водневої стратегії Німеччини, компанія Siemens Energy отримує для даного проекту фінансування в розмірі приблизно 8 млн євро від Федерального міністерства економіки та енергетики, — за повідомленням міністерства.

«Нашою метою є активна декарбонізація енергосистем у всьому світі.

Транспортний сектор, звичайно, відіграє тут важливу роль.

Завдяки цьому партнерському проекту ми можемо задіяти величезний потенціал регіону Патагонія на ранньому етапі водневої енергетики і виробляти кліматично нейтральне синтетичне пальне.

Так ми робимо важливий і дуже швидкий внесок у скорочення викидів CO2 в транспортному секторі, що допомагає нам досягти кліматичних планів в ЄС і Німеччині.

Фінансування з боку федерального уряду є важливим символом цього», – зауважив генеральний директор Siemens Energy Крістіан Брух.

«Електромобільність — головний пріоритет компанії Porsche AG.

І синтетичні види пального для автомобілів — доцільне доповнення, якщо вони виробляються в тих регіонах світу, де в надлишку джерела екологічно чистої енергії.

Таким чином, синтетичне пальне є ще одною складовою на шляху до декарбонізації», – заявив генеральний директор Porsche Олівер Блум.

За його словами, переваги синтетичного пального полягають в простоті використання: воно підходить для двигунів внутрішнього згоряння та плагін-гібридів, і для нього можна використовувати існуючу мережу автозаправних станцій.

Завдяки синтетичному пальному можна зробити додатковий внесок у захист клімату.

Як виробник потужних і ефективних двигунів, Porsche володіє численними технічними ноу-хау.

«Ми точно знаємо, які властивості пального необхідні нашим двигунам для екологічно безпечної експлуатації.

Беручи участь в будівництві першої в світі інтегрованої установки з виробництва синтетичного пального, ми підтримуємо розробку альтернативних видів пального майбутнього», — додав Олівер Блум.

Компанія Siemens Energy є співрозробником проекту і, як системний інтегратор, охоплює весь виробничий ланцюжок — від генерації електроенергії за допомогою вітряних турбін Siemens Gamesa і виробництва «зеленого» водню до його перетворення в синтетичне пальне.

Технологія компанії на основі електролізу через протонообмінну мембрану PEM (PEM — Proton Exchange Membrane) ідеально пасує для використання мінливої енергії вітру.

Як основний споживач «зеленого» пального, компанія Porsche AG планує використовувати синтетичне пальне з Чилі на першому етапі у власних пілотних проектах.

Наприклад, в автомобілях автоспортивного підрозділу Porsche, а в перспективі — у центрах Porsche Experience і наявному автопарку.

Для цього автомобілебудівна компанія спочатку інвестує приблизно 20 мільйонів євро.

Компанія AME є основним розробником і власником проектної компанії HIF (Highly Innovative Fuels).

Компанія Enel — співінвестор виробничої установки і концентрується на вітрогенераторах та електролізі.

Компанія ENAP забезпечує проект обслуговуючим персоналом і займається обслуговуванням та логістикою.

Завдяки чудовим кліматичним умовам і багатим вітровим ресурсам, що обумовлює низькі ціни на електроенергію, Чилі має дуже великий потенціал для виробництва, експорту та місцевого використання «зеленого» водню в порівнянні з іншими країнами.

Для виробництва «зеленого» водню, електролізери, використовуючи енергію вітру, розщеплюють воду на складові — кисень і водень.

На другому етапі безпосередньо з повітря відфільтровується CO2 і потім з’єднується з «зеленим» воднем з утворенням синтетичного метанолу.

Результат: поновлюваний метанол, який за допомогою ліцензованої Exxon.

Mobil технології MTG (MTG — Methanol-to-Gasoline: метанол в бензин), перетворюється в кліматично нейтральне пальне.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Джерело матеріала
loader