/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F3cac61c748be0d17f6295048821b4b64.jpg)
Kyiv Smart City більше не працює: е-квиток без попередження перенесли в інший застосунок
Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Якщо вам подобається, що ми робимо, то пропонуємо підтримати нас щомісячним внеском від 50 гривень. За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви підтримаєте роботу усієї редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.
Фото: Laura Chouette, Unsplash
Мобільний застосунок Kyiv Smart City без попередження припинив працювати, і користувачі отримали повідомлення, що всі сервіси – зокрема й електронний квиток – перенесено у новий застосунок, «Київ Цифровий».
На фейсбук-сторінці Kyiv Smart City користувачі протягом кількох днів скаржилися на те, що не можуть поповнити транспортну картку, на що адміністратори сторінки рекомендували звернутися до технічної підтримки електронного квитка.
Відтепер щоб користуватися Kyiv Smart Card слід завантажити новий застосунок «Київ Цифровий». Усі поїздки та QR-квитки мають бути автоматично перенесені в нову програму. Увійти у свій аккаунт в новому застосунку можна за допомогою номеру телефону. Потім програма запропонує відсканувати штрихкод Kyiv Smart Card або ввести номер вручну, а також ввести чотиризначний пінкод, розташований праворуч від штрихкода.
Під час завантаження «Київ Цифровий» повідомляє, що використання застосунку автоматично вимикає Apple Wallet – раніше через одночасне спрацьовування обох програм власники айфонів мали труднощі з валідацією квитка за допомогою смартфона.
«Хмарочос» поки не отримав коментаря від сервісу Kyiv Smart City щодо раптового припинення роботи застосунку.
Нагадаємо, рік тому в КМДА повідомляли, що запровадження електронного квитка у громадському транспорті Києва обійшлося приблизно у 504 мільйони гривень. Активісти нарахували за тендерами суму в 800 мільйонів.
