/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F271%2F0d575f7fe65d1485abc09b4af83ea301.jpg)
Rallye de Monte-Carlo, СД7: на «гойдалці»
Друга сьогоднішня секція вийшла багатостраждальною в усіх відношеннях.
Мало того, що її маршрут кілька днів тому був скорочений на одну спецділянку (організатори були змушені вчинити так, щоб екіпажі встигли до 18-19 години прибути на базу в Гапі та якомога скоріше закрити всі сервісні питання), так ще й гоночний день фінішував достроково через аварію П’єра-Луї Лубе… Вдень умови на трасі помітно погіршилися – адже спочатку вранці канал зі семи з половиною десятків автомобілів усіх класів виніс на дорогу чимало бруду, а потім почався дощ.
І учасники відразу ж почали «колекціонувати» інциденти одне за іншим – всі екіпажі Топ-5 протягом двох допів встигли двічі змінити свої позиції… Крапку у п’ятничній програмі поставив П’єр-Луї Лубе – його Hyundai i20 Coupe WRC на СД7 врізався в укіс, після чого пошкоджену машину відкинуло геть і поставило поперек дороги.
За інших обставин можна було пригальмувати спецділянку, очистити трасу та продовжити заїзди.
Але в умовах жорсткого ліміту часу довелося зупинити СД після проїзду десяти екіпажів і відправити всі інші в дорожньому режимі до Гапу, де судді вирішували, які результати записати їм за підсумками дня.
Перша спецділянка денної секції виявилася не надто вдалою для Toyota Gazoo Racing – Себастьян Ож’є зловив прикрий прокол, після чого його розвернуло на слизькій трасі… Француз вирішив не зупинятися для заміни пробитого колеса, фінішував на спущеній шині та втратив понад півхвилини – це відразу відкинуло його на третє місце.
З проблемами зустрівся також і Калле Рованперя – фіна на слизькому брудному асфальті винесло за межі траси кудись у поле.
Щоб повернутися на дорогу, він витратив десь сорок секунд … Однак на фінальному допі дня обидва зуміли частково відігратися – Ож’є відразу відібрав другу позицію в Отта Тянака, Рованперя знову відсунув Тьєррі Ньовілля з четвертого на п’яте місце.
Загальні результати все одно склалися на користь Toyota Gazoo Racing – дубль за підсумками четверга-п’ятниці (цього разу на позиції лідера опинився Елфін Еванс) плюс всі чотири екіпажі на Toyota Yaris WRC у Топ-10.
Тим часом Hyundai Motorsport все ще залишається в ролі переслідувача – Тянак продовжує чіплятися за місце на «віртуальному подіумі», Ньовілля від трійки лідерів відділяють понад півхвилини.
Цікаво, які повороти сюжету принесе завтрашній день?.
Становище після СД7.
Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) 1:33.57,5.
Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +7,4.
Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +25,3.
Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +53,1.
Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +59,1.
Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.49,6.
Міккельсен/Флоене (N, Skoda Fabia Rally2 evo) +3.50,8.
Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +4.05,0.
Фурмо/Жамуль (F.
B, Ford Fiesta Rally2) +4.37,9.
Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +5.10,8.
Tube, Toyota.
