У гончарського селища Опішня з’явився власний бренд
У гончарського селища Опішня з’явився власний бренд

У гончарського селища Опішня з’явився власний бренд

Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Якщо вам подобається, що ми робимо, то пропонуємо підтримати нас щомісячним внеском від 50 гривень. За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви підтримаєте роботу усієї редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.

У гончарського селища Опішня з’явився власний бренд - Фото 1

Команда архітекторок Місто-сад та Orchidea agency розробили новий бренд Опішні – селища в Полтавській області, яке є головним осередком українського гончарства.

У гончарського селища Опішня з’явився власний бренд - Фото 2

Для Опішні створили бренд-стратегію, комунікаційну стратегію соціальних мереж, урбаністичне дослідження, архітектурний проєкт Центрального парку та дизайн-код вулиці Незалежності.

У гончарського селища Опішня з’явився власний бренд - Фото 3

Команда виходила з пропозиції об’єднання парку і головної вулиці селища.

У гончарського селища Опішня з’явився власний бренд - Фото 4

«Ми зважали на те, що центр активно використовується для відпочинку, прогулянок та масових свят, але спеціальних умов для цих активностей поки не існує. Тому наша ідея полягала у тому, щоб перетворити цю частину на променадний осередок, де буде однаково добре усім. Окремої уваги заслуговує й новий ландшафтний дизайн, що вдало поєднує наявні рослини, зокрема, відомі опішнянські сливи, й нові, які є невибагливими й легко пристосовуються до середовища», – пояснюють архітекторки Місто-сад.

У гончарського селища Опішня з’явився власний бренд - Фото 5

Візуальний стиль розраховано для привернення уваги туристів, які захоплюються керамікою. Тож логотип оформили у вигляді макітри – керамічного посуду, який традиційно використовують для подачі галушок.

У гончарського селища Опішня з’явився власний бренд - Фото 6

«Закладену у стратегію ідею живого, природнього та тактильного життя ми передаємо через айдентичний прийом — колаж із природніх та тактильних текстур (деревини, каміння, листя, кераміки тощо), які складаються в абстрактну художню композицію», – розповідають дизайнерки Orchidea.

У гончарського селища Опішня з’явився власний бренд - Фото 7

Колаж у плоскому форматі використали як додатковий прийом з використанням аплікаційних ілюстрацій глечиків, природних елементів та фірмових страв у поєднанні з орнаментальними малюнками Опішні.

У гончарського селища Опішня з’явився власний бренд - Фото 8

Дизайнерки приділили увагу й навігації, яка допоможе орієнтуватися в оновленому парку, дізнаватися про визначні місця та маршрути велодоріжок.

У гончарського селища Опішня з’явився власний бренд - Фото 9
Джерело матеріала
loader