/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fe94078ef290b40b768a2c0373644a6ce.jpg)
У гончарського селища Опішня з’явився власний бренд
Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Якщо вам подобається, що ми робимо, то пропонуємо підтримати нас щомісячним внеском від 50 гривень. За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви підтримаєте роботу усієї редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fe94078ef290b40b768a2c0373644a6ce.jpg)
Команда архітекторок Місто-сад та Orchidea agency розробили новий бренд Опішні – селища в Полтавській області, яке є головним осередком українського гончарства.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F2424d9b187e4b062146b8cfa7ee10387.jpg)
Для Опішні створили бренд-стратегію, комунікаційну стратегію соціальних мереж, урбаністичне дослідження, архітектурний проєкт Центрального парку та дизайн-код вулиці Незалежності.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fa0ef8c80dde02a2ca0fe5d0d54ba9d52.jpg)
Команда виходила з пропозиції об’єднання парку і головної вулиці селища.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F2623527c7533b451375f1394579f40ab.jpg)
«Ми зважали на те, що центр активно використовується для відпочинку, прогулянок та масових свят, але спеціальних умов для цих активностей поки не існує. Тому наша ідея полягала у тому, щоб перетворити цю частину на променадний осередок, де буде однаково добре усім. Окремої уваги заслуговує й новий ландшафтний дизайн, що вдало поєднує наявні рослини, зокрема, відомі опішнянські сливи, й нові, які є невибагливими й легко пристосовуються до середовища», – пояснюють архітекторки Місто-сад.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F3e386708f4372b7934500f0979907a0d.jpg)
Візуальний стиль розраховано для привернення уваги туристів, які захоплюються керамікою. Тож логотип оформили у вигляді макітри – керамічного посуду, який традиційно використовують для подачі галушок.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fa61bf2a38b28943a00cf4fcee72d4ae9.jpg)
«Закладену у стратегію ідею живого, природнього та тактильного життя ми передаємо через айдентичний прийом — колаж із природніх та тактильних текстур (деревини, каміння, листя, кераміки тощо), які складаються в абстрактну художню композицію», – розповідають дизайнерки Orchidea.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fbfa026c69d0cd3f0c9401307add6562d.jpg)
Колаж у плоскому форматі використали як додатковий прийом з використанням аплікаційних ілюстрацій глечиків, природних елементів та фірмових страв у поєднанні з орнаментальними малюнками Опішні.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F42046ea8ce15d7016cf170f2149ecf00.jpg)
Дизайнерки приділили увагу й навігації, яка допоможе орієнтуватися в оновленому парку, дізнаватися про визначні місця та маршрути велодоріжок.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fc963bbe7f8ccd2eb1e91aac94b25b64f.jpg)
