/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2Fa1184c58e571fa30f05e195da28859cd.jpg)
Найкращі вживані електромобілі у 2021 році: ТОП-10
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2Fcf7cb560fb3b2e9b987a9c227138de9b.png)
Американці розказали, які вживані електромобілі краще купувати у 2021 році
CarGurus, провідний американський ресурс, який досліджує ринок автомобілів, склав список 10 найкращих вживаних електромобілів для покупки у 2021 році. Це добірка підійде тим, хто хоче електромобіль, але не хоче платити високу цину за нове авто.
І, в певному сенсі, це правильний підхід. Справа в тому, що багато електромобілів швидко знецінюються. Тому, як правило, їх вигідно купувати на вторинному ринку.
Звісно, декого можуть відлякувати розмови про акумулятор, який з часом втрачає свої властивості та вже не може забезпечити автономності, яка була у нового електромобіля. Але у більшості випадків з батареями все ж таки проблем не буває. Бо вони мають досить великий строк служби.
Ще одне зауваження, яке може виникнути у читачів, – це походження даного рейтингу. Мовляв, його склали американці. А в Україні зовсім інші реалії. Проте і тут хвилюватися немає про що. Справа в тому, що більшість вживаних електромобілів потрапляє до нас саме із США. Тож для нас думка американських експертів дуже показова.
У будь-якому випадку, пам’ятайте: вживаний автомобіль – це завжди «кіт в мішку». Особливо, коли ви замовляєте його в іншій країні.
Nissan Leaf
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2F40129f084f38c9f4cc880b3a47fa8850.png)
В Україні найбільшої популярністю на вторинному ринку користується Nissan Leaf першого покоління. Але більш привабливо, і з точки зору дизайну, і технічних характеристик, виглядає друге покоління електрокару.
Друге покоління Nissan Leaf дебютувало в 2017 році. Новинка отримала модифікацію e+ з батареєю на 62 кВт*год, що дозволяє «японцеві» проїжджати на одному заряді 385 кілометрів (по циклу WLTP).
На зарядку акумулятора в залежності від потужності мережі потрібно від восьми до 16 годин, а на спеціальних станціях для того, щоб «заправити» машину на 80% піде всього 40 хвилин. Крім того, Leaf може сам живити електромережу, наприклад, невеликого будинку.
Потужність електромотора Leaf зросла до 150 кінських сил, а крутний момент – до 320 Нм.
BMW i3
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2F73b030d5bb19b3897f615dd036309e76.png)
BMW i3 – один з небагатьох електромобілів, який представлений в Україні офіційно.
У 2018 році німецька компанія поліпшила електричний сітікар, оснастивши його батареєю нового покоління ємністю 42,2 кіловат-години. Це дозволило збільшити середній запас ходу моделі на 30% – до 260 кілометрів.
BMW i3 оснащується 170-сильним мотором, що розганяє електромобіль до «сотні» за 7,3 секунди.
Від побутової розетки i3 з новим акумулятором можна зарядити до 80% за 15 годин. При використанні настінного зарядного пристрою час підживлення акумуляторів скоротиться до 3,2 години, від 50-кіловатних терміналів – до 42 хвилин.
Chevrolet Bolt EV
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2Fe75e803de146908edbaf208c3c2afd33.png)
Chevrolet Bolt EV – один із найпопулярніших електромобілів на вторинному ринку.
Chevrolet Bolt оснащується 200-сильним електромотором і літієвими батареями ємністю 60 кіловат-годин. До 100 кілометрів на годину електромобіль розганяється приблизно за сім секунд. Заявлений запас ходу – 320 кілометрів.
У США «Болт» назвали найкращим автомобілем 2016 року.
Hyundai Ioniq Electric
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2Fc98d46225c9e500bb4c507084d2298c4.png)
Hyundai Ioniq Electric оснащений акумулятором ємністю близько 40 кіловат-годин. Це дозволяє проїжджати електромобілю на одному заряді близько 300 кілометрів.
Зарядка на 80% від 100-кіловатного терміналу займає 54 хвилини. Продуктивність силової установки становить 135 кінських сил і 295 Нм крутного моменту.
Нова система Blue Link через додаток на смартфоні дозволяє дистанційно запускати і зупиняти роботу двигуна або налаштовувати кліматичну установку.
Volkswagen e-Golf
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2F00e157bd2448e505ce5c3e987b35aa32.png)
e-Golf оснащувався 136-сильним електромотором і розганявся з місця до «сотні» за 9,6 секунди. Максимальна швидкість складала 150 кілометрів на годину. Літій-іонна батарея ємністю 35,8 кіловат-години забезпечувала хетчбеку запас ходу до 200 кілометрів.
Tesla Model S
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2Fed061b20b2d6f067e9971fd3793f4fcb.png)
Tesla Model S є флагманської моделлю компанії. Мабуть, єдиний звук, який ви почуєте в цьому електромобілі на швидкісному шосе, – це шум шин. Особливо, якщо мова йде про 20-дюймові колеса. Але їзда по місту буде проходити практично в ідеальній тиші.
Також у Model S дуже хороша аеродинаміка. А це означає, що вітер вам теж не буде докучати своїм шумом.
В цілому, будь-яка модель Tesla відрізняється хорошим рівнем звукоізоляції. Отже, любителі тиші можуть не обмежувати свій вибір тільки «еской».
Tesla Model 3
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2F00531ed96e4d2b211b7e5e34aae341a5.png)
Model 3 прийнято вважати бюджетної версією Tesla. Хоча назвати цей електромобіль дешевим язик не повертається. У США ціни на дану модель стартують з $ 41 400.
Найбільш «далекобійна» Model 3 оснащується батареєю на 75 кВт*год і одним електромотором, розташованим на задній осі. Агрегат видає 287 кінських сил і 416 Нм крутного моменту.
З місця до «сотні» Model 3 розганяється за 5.3 секунди. А її максимальна швидкість - 225 кілометрів на годину.
Ford Focus Electric
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2F74c1a902a4c36255747fcbca476b28ec.png)
Ford Focus Electric має електричний мотор потужністю становить 143 кінські сили і 250 Нм крутного моменту. Розгін електромобіля до 100 кілометрів на годину займає 9,5 секунд, його максимальна швидкість складає 135 кілометрів на годину.
Електромотор живиться від акумулятора ємністю 33,5 кіловат-години. Без підзарядки електрокар може проїхати близько 200 кілометрів.
Kia Soul EV
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2F4f23466ff905546920850870d8c6f5db.png)
Європейська версія електричної Kia Soul була представлена в березні 2019 року на автосалоні в Женеві. Електромобіль отримав нове позначення - e-Soul - і більш ємну батарею на 67.1 кВт*год.
Новий акумулятор дозволив збільшити запас ходу e-Soul до 452 кілометрів.
Кросовер оснащується електричним мотором, який здатний видавати більше 200 кінських сил потужності і майже 400 Нм крутного моменту. З місця до «сотні» електрокар розганяється за 7.6 секунди.
Jaguar I-Pace
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2F656d5b58a8abdb4a8f04dc9992668a04.png)
Jaguar I-Pace – це не просто люксовий, а ще й електричний кросовер. Який, до того ж офіційно представлений і в Україні. Оновлена версія кроссовера дебютувала в червні 2019 року.
Новинка отримала трифазний бортовий зарядний пристрій потужністю 11 кіловат, який прийшов на зміну 7-кіловатному однофазовому. Тепер від настінного терміналу змінного струму за годину можна отримати додаткові 53 кілометра пробігу.
Ще одне нововведення – інформаційно-розважальна система Pivi Pro, яка дебютувала на новому Land Rover Defender. Вона складається з 12,3-дюймової цифрової «приборки» і двох дисплеїв на центральній консолі: діагональ верхнього – 10 дюймів, нижнього – п'ять. Обидва екрани сенсорні. Поворотні регулятори клімат-контролю забезпечені тактильним відгуком.
Читайте також:
- «Зелений» 2021 рік: в Україні дебютує рекордна кількість електромобілів
- Експерти обрали автомобіль 2021 року в Європі
- В Україні спростили процедуру видачі водійських прав та реєстрації авто
