/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F258%2F66cc565f7ccc4edb420bd8a938a86bcd.png)
Tinder для інженерів: ми запустили новий формат найму й отримали у 3,5 раза більше відповідей на вакансії
2 тижні тому Skyworker почав експеримент з Tinder-форматом (Tinder – це додаток для знайомств. – Прим. ред.) у наймі інженерів. В результаті Response Rate (відсоток відповідей кандидатів на вакансії) зріс на 253%.
Розповідаю що зробила наша команда, щоб інженери почали без тормозів “грати” у Skyworker.
Ситуація на ринку найму інженерів
Думаю всі рекрутери зараз відчувають ці болі:
- Кількість гарячих вакансій на ринку на 15% більша ніж кількість кандидатів, які розглядають варіанти роботи;
- На одного досвідченого кандидата припадає більше 100 пропозицій вакансій в місяць;
- Відсоток відповідей кандидатів на повідомлення про вакансії впав з 45% до 18% в середньому по спеціалістам з 3-5 роками досвіду за останні 2 місяці;
- Досвідчені інженери самі подаються на вакансії лише у 6% випадків.
Чому інженери перестали відповідати
Ось ключові висновки, аналізу поведінки інженерів та 80-ти дослідницьких інтерв’ю з ними:
- Рекрутерам рідко вдається довести кандидату, що вакансія варта їх уваги. Шаблонні повідомлення про вакансії стали для інженерів фоновим шумом. Їх ігнорують або відповідають своїм шаблоном “Дякую, наразі не розглядаю пропозиції”.
- Платформи зі списками вакансій відживають своє, адже досвідчені інженери не гортають вакансії. Їм достатньо того, що пошта завалена пропозиціями з різних каналах в яких фізичино складно розібратись навіть якщо ти розглядаєш нову роботу.
- Інженерам цікаво і важливо знати хто їх хоче, але набагато важливіше знати хто їх хоче на їх умовах. Останній пункт їм ніхто не розкриває, а перебирати вакансії в пошуку деталей – це не їх робота, у них і так все добре.
Тож задача стала ясною – треба показати інженерам хто їх хоче на їх умовах. Формат має затягувати, щоб спеціалісти хотіли сказати “давайте говорити” або “не цікаво” по кожній пропозиції вакансії.
Інтеграція гри у Тіндер-форматі
Часу на вакансії у інженерів немає. Саме тому ми вирішили інтегрувати механіку Тіндера в платформу для зміни роботи. Tinder – це додаток для знайомств. У нас же інженери “знайомляться” з пропозиціями вакансій від рекрутерів. Всі пропозицій подані Tinder-карточками вакансій.
Очевидно, що звичайного опису вакансій недостатньо для прийняття рішення. Треба було збагатити Tinder-карточку вакансії так, щоб інженер не витрачав час впусту.
Ось така комбінація інформації викликала сплеск відповідей серед інженерів, тож рекрутерам варто взяти її на замітку.
- Які компанії хочуть їх до себе в команду;
- Базові моменти по яким вакансія підходить такі як навички, оплата, локація, умови віддаленої роботи, рівень англійської;
- Відповіді рекрутера на питання, які для інженера вже роздобув чат-бот Skywo. Це відповіді на питання про розмір і досвід команди, технічні деталі та стадію розробки проекту, етапи співбесід в цій компанії та графік роботи. Компанії за 20 хвилин заповнюють ці відповіді і Skyworker показує їх всім релевантним кандидатам.
- І тільки потім вже йде опис вакансії. Якщо попередні пункти не зачіпили увагу, інженер навіть не буде розгортати вакансію.
По кожній картці інженер вирішує з ким продовжити розмову, а з ким ні.
На дизайн і розробку пішов тиждень. Вся інформація для карток в нас вже була, адже ми переконали компанії давати відповіді кандидатам наперед задовго до Тіндера. Це була основна фішка, яка приваблювала інженерів, адже більше їм ніхто цього не давав.
Результати Тіндер-формату
Впродовж 2 тижнів йшов А/В тест (тип маркетингового тестування, щоб визначити, який варіант кращий. – Прим. ред.). Половина інженерів, що заходили на Skyworker бачили старий формат, в якому був список вакансій та чати. А друга половина користувачів бачила Тіндер-формат.
Ось результати останнього:
- Response Rate (рівень відповідей кандидатів компаніям) зріс на 253% – тепер він дорівнює 53%;
- Active Candidates (відсоток активних кандидатів, які роблять цільову дію) зріс на 139%.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F258%2F63842800321b7913b173e8753b72a111.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F258%2Ffd8b3b03b97dc6d8ca0363a85925b44f.png)
Про вдалість формату свідчили не тільки цифри, але і враження інженерів.
Ось приклади повідомлень, які ми отримували.
Жодна людина фізично не зможе перебрати сотню пропозицій роботи, які їй прийшли на пошту. Це повноцінна робота на повний день, а у досвідчених інженерів вона і так є.
Тому задача рекрутерів і рекрутингових платформ зробити так, щоб інженер з першого погляду міг прийняти рішення. І що найголовніше, щоб він захотів прийняти це рішення.
А шаблонні повідомлення про вакансії ніяк не вписуються у такий формат і мають зійти нанівець.
З сьогоднішнього дня ми закінчили А/В тест та запустили Тіндер-формат для всіх користувачів. Надалі плануємо ще більше збагачувати карточки вакансій та йти в сильнішу персоналізацію, щоб кожен інженер максимально швидко бачив всі деталі, які особисто йому цікаві.
