Toyota зазирає у 2022 рік
Toyota зазирає у 2022 рік

Toyota зазирає у 2022 рік

Ще не завершилася весна 2021 року, а команди вже активно поринули в підготовку до наступного сезону.

По-перше, у всіх без винятку залишився мізерний запас часу, щоб нарешті розгорнути повноцінну підготовку та випробування прототипів нового класу Rally1 з гібридними силовими установками.

Ситуацію вже зараз можна оцінювати як досить близьку до критичної, бо до старту WRC-2022 залишилося всього лише вісім місяців, але про повноцінні тести прототипів Rally1 нічого не чути (за винятком новин про проблеми з електричними компонентами) – є тільки окремі експериментальні конструкції (як «лабораторний» зразок Ford Fiesta Rally1), на яких лише починають монтувати гібридні силові установки… По-друге, настав час укладати нові контракти з пілотами, щоб вже зараз мати можливість найкращим чином «підігнати» нову техніку під їх вимоги.

У Hyundai Motorsport встигли найпершими, коли вчора з’явилося офіційне повідомлення про те, що команда з Альценау підписала нові контракти з Тьєррі Ньовіллем і Оттом Тянаком – тобто основний склад залишиться незмінним.

Головні кадрові питання вже вирішені, можна повністю зосередитися на всіх технічних питаннях.

На таку активність Hyundai Motorsport повинна була відбутися хоч якась реакція з боку Toyota Gazoo Racing.

З технічної точки зору новин у японської марки небагато – в березні тойотівці повідомили, що роботи над новим автомобілем Toyota GR Yaris Rally1 перебувають на стадії проектування (навіть не відомо, яким же виявиться двигун майбутнього прототипу, новим трициліндровим чи все ж традиційним чотирициліндровим).

У квітні конструктори TGR WRT висловили сподівання, що тести прототипу розпочнуться вже влітку.

Зараз набагато більше уваги привертає кадрове питання – особливо на тлі регулярних заяв Себастьяна Ож’є про завершення великої кар’єри після WRC-2021.

Зараз команда готова запропонувати французу таку ж програму, яка була у Себастьяна Льоба в Citroen Racing у 2013 році, після завершення його регулярних виступів у WRC – старти на окремих етапах WRC в ролі третього номера.

Скоріш за все, Toyota може зберегти Елфіна Еванса та Калле Рованперю (перший-другий номери) плюс Такамото Кацуту (четвертий номер).

Але хто в цьому випадку буде ділити з Ож’є місце третього номера? Є чутки про повернення фіна Есапекки Лаппі, але можуть виникнути й інші варіанти – наприклад, з норвежцями Андреасом Міккельсеном чи Мадсом Остбергом, нинішніми фаворитами WRC-2.

Джерело матеріала
loader