/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F1224e20be8f568cf43badaf3309afb8d.jpg)
Fozzy Group створює центр інновацій для розробки магазину майбутнього
Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Ми пишемо про розвиток міст вже 6 років та 303 днів. За цей час ми опублікували вже 13912 новин та статей і продовжуємо це робити щодня. Підтримайте нас щомісячним внеском! За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви сприятимете незалежній роботі редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F1224e20be8f568cf43badaf3309afb8d.jpg)
Фото: facebook.com/silpo
Fozzy Group відкрив центр штучного інтелекту та інновацій «Лабораторія Зі» для розробки магазину майбутнього, що охоплює електронну комерцію і торгові об’єкти. Також центр створюватиме нові рішення для торговельних мереж, логістики та ресторанного бізнесу, пише AIN.ua.
У лабораторії проводять експерименти зі штучним інтелектом, надточними нейронними мережами, машинним навчанням, технологіями, а також з використанням інтернету речей. «Лабораторія Зі» розроблятиме дата-сайєнс алгоритми, які здатні безпосередньо управляти процесами в магазинах.
У Fozzy Group вже використовують big data і частково штучний інтелект. Керівник лабораторії Андрій Янбухтін зазначає, що завдяки технологіям виходить перекладати в цифру або автоматизувати рутинні завдання. Попри це лише до 10% експериментів продовжаться як повноцінні проєкти та будуть реалізовані.
Fozzy Group – одна з найбільших торгово-промислових груп України. Її бізнес-інтереси охоплюють ритейл, виробництво продуктів харчування, банківську справу, ІТ, логістичний, туристичний і ресторанний бізнеси. В Fozzy Group входять «Сільпо», «Фора», Fozzy і сервіс доставки Justin.
