Будівничі залізниці Самбір-Сянки на фото 1905 року
Будівничі залізниці Самбір-Сянки на фото 1905 року

Будівничі залізниці Самбір-Сянки на фото 1905 року

Залізничний вокзал в Старому Самборі, поч.

ХХ ст.

В мережі Інтернет вдалось відшукати кілька фото 1905 року на яких можна побачити робітників, які будували залізницю Самбір-Сянки.

На одній із світлин можна розгледіти інженера Єнджея Морачевського, який пізніше став відомим політиком.

Робітники під час будівництва залізниці Самбір-Сянки на фото 1905 р.

Робітники під час будівництва залізниці Самбір-Сянки на фото 1905 р.

З історії львівських залізниць відомо, що станцію Сянки було відкрито 24 серпня 1905 року у складі залізниці Самбір — Сянки.

Якщо говорити про станцію Самбір, то це сталось раніше.

Її було відкрито 31 грудня 1872 року, як одну з основних станцій Дністрянської залізниці (Галицька Трансверсальна залізниця) відтинку Хирів — Самбір — Стрий.

27 серпня 1903 року, з відкриттям руху на лінії Львів — Самбір, перетворилася на вузлову.

А вже 19 листопада 1904 року відкрито перший відтинок лінії Самбір — Сянки до Стрілок.

Вокзал в Самборі, поч.

ХХ ст.

Вокзал в Сянках, 1920-1930-ті рр.

Фото 1905 року є цінним джерелом, адже на них можна побачити населення Львівщини, а це чоловіки та жінки, які працювали над прокладанням колій.

Автор фото невідомий.

На фото пізнішого періоду можна побачити як виглядали вокзали в Самборі та Сянках до початку Другої світової війни.

Тетяна ЯЦЕЧКО-БЛАЖЕНКО.

Джерело матеріала
loader