Coca-Cola і Pepsi виявилися головними забрудниками британських пляжів
Coca-Cola і Pepsi виявилися головними забрудниками британських пляжів

Coca-Cola і Pepsi виявилися головними забрудниками британських пляжів

Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Ми пишемо про розвиток міст вже 7 років та 21 днів. За цей час ми опублікували вже 14693 новин та статей і продовжуємо це робити щодня. Підтримайте нас щомісячним внеском! За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви сприятимете незалежній роботі редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.

Coca-Cola і Pepsi виявилися головними забрудниками британських пляжів - Фото 1

Фото: Vova Drozdey / Unsplash

Пляшки і бляшанки Coca-Cola виявилися найпоширенішим сміттям на пляжах Великої Британії. Такі результати масового прибирання пляжів, ініційованого організацією Surfers Against Sewage.

У прибиранні, що відбувалося 11-23 травня, взяли участь понад чотири тисячі волонтерів. Вони прибрали сміття з 18 тисяч кілометрів узбережжя, а потім підрахували, яке пакування траплялося найчастіше.

Майже половина (48%) усього пакування, знайденого на британських пляжах, і 65% всього брендованого сміття належало 12 брендам. При цьому від часу аналогічної акції у 2019 році ця «брудна дюжина» практично не змінилася: Coca-Cola, Walkers, McDonalds, Cadbury, Tesco, Lucozade, Costa Coffee, Mars Wrigley та Haribo.

Перше місце посідає Coca-Cola, на другому місці – Pepsi-Co.

Coca-Cola і Pepsi виявилися головними забрудниками британських пляжів - Фото 2

«Брудна дванадцятка». Інфографіка: Surfers Against Sewage

Автори дослідження припускають, що на пляжах побільшало пляшок Stella Artois та Budweiser через пандемію COVID-19, коли в Британії закривали паби.

Чимало знайденого сміття підпадає під дію Deposit Return Scheme – британської системи, згідно з якою покупець доплачує гроші за покупку напою в пляшці або бляшанці й може повернути цю суму разом із пакуванням. Зокрема, покупці могли здати за такою схемою понад 80% відходів від Coca-Cola.

Водночас 63% всього сміття не було маркованим тим чи іншим брендом. З цієї кількості чверть складали сигаретні недопалки.

Нагадаємо, Coca-Cola заявила, що спробує продавати напої у паперових пляшках.

Джерело матеріала
loader