Ryanair заявив, що не пускатиме пасажирів із посадковими талонами, отриманими на Kiwi.com
Ryanair заявив, що не пускатиме пасажирів із посадковими талонами, отриманими на Kiwi.com

Ryanair заявив, що не пускатиме пасажирів із посадковими талонами, отриманими на Kiwi.com

Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Ми пишемо про розвиток міст вже 7 років та 29 днів. За цей час ми опублікували вже 14746 новин та статей і продовжуємо це робити щодня. Підтримайте нас щомісячним внеском! За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви сприятимете незалежній роботі редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.

Ryanair заявив, що не пускатиме пасажирів із посадковими талонами, отриманими на Kiwi.com - Фото 1

Фото: Sinitta Leunen / Unsplash

Ірландський лоукостер Ryanair заявив, що з 18 серпня не пускатиме на борт пасажирів з посадковими талонами, отриманими через чеський агрегатор авіаквитків Kiwi.com.

Авіакомпанія звинуватила Kiwi у тому, що та видає фейкові талони, на яких нібито підміняються електронні адреси пасажирів, аби перевізник не зміг сконтактувати з ними напряму. Ryanair заявляє, що домігся рішення суду в Чехії, яким агрегатору було заборонено підміняти імейли пасажирів.

Лоукостер заявив, що пасажири мусять оформлювати посадкові талони безпосередньо в системі бронювання Ryanair на сайті чи в мобільному застосунку перевізника, – мовляв, тільки на такому талоні міститься вся інформація про безпеку. Пасажирам, які пред’являтимуть посадковий талон з Kiwi.com, відмовлятимуть у посадці на літак, запевняє Ryanair.

Натоміть у Kiwi заявляють, що жодному клієнтові, які купили квитки на рейси Ryanair через пошукову систему, не відмовили у посадці.

«Це був дрібний рекламний трюк Ryanair з метою відмовити мандрівників від бронювання на Kiwi.com… Справжня причина в тому, що Kiwi.com часто продає квитки Ryanair дешевше, ніж авіакомпанія, і їм це не подобається», – заявив представник пошуковика в коментарі avianews.com.

Ryanair, навпаки, стверджує, що посередники можуть продавати квитки дорожче, з націнкою.

Kiwi.com – туристична компанія, яка базується у чеському Брно та оперує системою пошуку та бронювання авіаквитків. Під час пандемії COVID-19 компанія наштовхнулася на хвилю критики через відмову у відшкодуванні авіаквитків, скасованих через карантин. У Ryanair тоді заявили, що також не можуть відшкодувати придбані через агрегатор квитки, бо Kiwi не передавала ніяких номерів банківських карток та інших даних, необхідних для компенсації.

Джерело матеріала
loader