ТМ «Добродія» запустила масштабну рекламну кампанію «Вівсянуті»
ТМ «Добродія» запустила масштабну рекламну кампанію «Вівсянуті»

ТМ «Добродія» запустила масштабну рекламну кампанію «Вівсянуті»

6 вересня на національному телебаченні стартувала масштабна рекламна кампанія для ТМ «Добродія».

У центрі уваги – люди, які дізналися, що «Добродія» зберігає всю користь зерна і «вівсянулися».

«Основна ціль кампанії – збільшити рівень знання бренду та лояльності наших споживачів, а також підтвердити, що завдяки сучасним технологіям у продукції ТМ «Добродія» зберігається максимальна кількість мікро- (74%), макроелементів (99%) і вітамінів (83%)», – прокоментувала Ірина Брославцева, директор компанії «Добродія Фудз«.

«Ми живемо у динамічному світі, де енергія та ресурсність – найцінніша валюта.

«Супер Геркулес» від «Добродія» – це як корисний енергетик, який наповнює тебе і заряджає на щоденні перемоги.

Наші «вівсянуті» люди – це насправді набагато ширша аудиторія.

А саме – всі, хто усвідомили силу зерна та її користь і тепер зовсім втратили мотивацію їсти щось інше», – Кирило Терещенко, власник агентства MAKE SENSE.

Створенням ідеї та реалізацією рекламної кампанії займалось креативне агентство MAKE SENSE.

Кампанія проходить в ефірі національних телеканалів: 1+1, СТБ, Новий, ICTV, M1, M2, UA: Перший та інших.

Окрім ТВ, ролики також будуть розміщені в You.

Tube і соціальних мережах.

«ДОБРОДІЯ ФУДЗ«.

Директор – Ірина Брославцева.

Бренд-менеджер – Анна Коржавих.

MAKE SENSE.

CEO – Кирило Терещенко.

Креативний директор – Ніна Бородастова.

Креативний копірайтер – Майя Цим.

Стратег – Дмитро Макаров.

Client Serviсe директор – Ярослава Федченко.

Аккаунт менеджер – Ірина Бердник.

MONS Production.

Director – Роман Островський.

DoP – Олексій Лєсков.

Producer – Руслан Петров.

Production Designer – Андрій Собін.

Style – Катя Шадюк.

Casting – Оксана Ковтунович.

Sound Designer – Євген Новіков.

Assistant Photography – Олександр Зорін.

1 AD – Олег Рак.

Photographer – Олександр Шадюк.

Focus puller – Анастасія Шаріпова.

Motion Designer – Алекс Сторожук.

Editor – Євген Швец.

ТМ «Добродія» – один із лідерів серед торгових марок вівсяних пластівців в Україні.

Продукція ТМ «Добродія» виготовляється на повністю автоматизованому сучасному виробничому комплексі в Чернігівській області.

Це одне з найпотужніших підприємств із виготовлення пластівців із зернових культур і продуктів на їх основі в Європі.

ТМ «Добродія» представлена в найбільших національних торгових мережах України, а також експортується до понад 30 країн світу (ЄС, Китаю, Азії, Африки, Ізраїлю, Молдови та ін.).

Реалізацію продукції під ТМ «Добродія» і San Grano здійснює Торговий дім «Добродія Фудз», що входить до складу національної агропромислової групи Agricom Group.

Джерело матеріала
loader