/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F271%2F2da0744b6438c19c161cd481418dcee9.jpg)
Rally Finland, СД6: вечір Бріна
Вечірня секція в п’ятницю виявилася помітно довшою, оскільки короткий пролог Harju (всього лише 2,31 км) був замінений на повноцінну спецділянку Oittila довжиною 19,75 км – тобто на другій петлі учасників чекали вже 53,43 км бойової дистанції.
Але якоїсь помітної переваги досягти не вдалося – відразу три екіпажі на Toyota Yaris WRC (заводські Елфін Еванс і Калле Рованпера плюс умовний «приватник» Есапекка Лаппі) трималися на відстані від 8 до 11 секунд.
Це зовсім небагато після проїзду дистанції близько семи десятків кілометрів….
Фінальний доп дня нагадав усім, що зараз фінський раунд відбувається аж ніяк не в середині літа з довгим світловим днем, а в перших числах жовтня – спецділянка Oittila стартувала о 19 годині вечора, вже після заходу сонця.
І миттєво з’ясувалося, що як мінімум пара екіпажів не надто впевнено почувається в сутінках – мова в першу чергу про Отта Тянака та Тьєррі Ньовілля, які відразу втратили близько десяти секунд… Після цього естонець відкотився на другу позицію – лідером Secto Rally Finland за підсумками п’ятниці став Крейг Брін, з невеликою перевагою у 2,8 секунди.
Виграв же сутінковий доп Елфін Еванс, завдяки чому відразу пробився в Топ-3… У підсумку боротьба в суботу має розпочатися практично заново – п’ятірка лідерів (тобто Брін, Тянак, Еванс, Лаппі, Рованперя) «втиснулася» лише в 7,9 секунди ! Тепер можна робити ставки – хто завтра перехопить ініціативу? А ось для Себастьяна Ож’є та Тьєррі Ньовілля сьогоднішній день успішним не назвеш – все ж півхвилини відставання стали занадто великим подарунком для суперників… Цікаво, що в молодших заліках теж багато що вирішилося вже після заходу сонця… У WRC-2 Теему Сунінен відібрав у Мадса Остберга позицію лідера і трохи відірвався від норвежця, а в WRC-3 жорстоко постраждав Егон Каур – естонець успішно атакував, вийшов на друге місце, але на фініші дня вилетів зі траси та застряг на узбіччі.
Становище після СД6.
Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) 43.51,3.
Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +2,8.
Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +6,1.
Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +6,7.
Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +7,9.
Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +31,3.
Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +33,6.
Кацута/Джонстон (J/IRL, Toyota Yaris WRC) +46,9.
Грінсміт/Паттерсон (GB/IRL, Ford Fiesta WRC) +1.20,6.
Фурмо/Коріа (F, Ford Fiesta WRC) +1.48,9.
