Цікаві факти про Хорека та що це взагалі таке
Цікаві факти про Хорека та що це взагалі таке

Цікаві факти про Хорека та що це взагалі таке

ua/horeca/(приклад) для готелів, ресторанів, кафе (власне, з цих трьох понять и походить слово “Ho.

ReCa”), а також кафе та інші громадські заклади.

Враховуючи специфіку індустрії, вона має досить цікаву історію та специфіку роботи.

Факт 1: успіх “індустрії гостинності” базується на поєднанні розуміння очікувань публіки з оригінальністю.

На практиці цей факт означає, що заклад, чи то ресторан або готель, мусять відразу на початку власного існування мати ту концепцію, яка з одного боку привертала увагу цільової аудиторії, а з іншого – дозволяла підтримувати якісно високий рівень обслуговування.

Тобто, наприклад, бар для байкерів мусить мати відповідне стилістичне оформлення зали.

В такому закладі було б дивно побачити меню, зосереджене на морозиві та десертах.

Люди приходять туди з певними очікуваннями, проти яких не можна йти – інакше клієнти підуть розчарованими.

Тому різноманітний алкоголь, смажене м’ясо, а також інша подібна їжа – саме те, що потрібно такому закладу.

Водночас заклад певного тематичного спрямування мусить виділятися серед конкурентів, привертаючи увагу.

Це не надто складно – головне, в рамках певної концепції розмістити суто оригінальні “фішки”.

Байк, перероблений у люстру – чим не оригінальна фішка, яка виділятиме бар з-поміж інших закладів, які націлені суто на мотоциклістів? Хорека у цьому плані грає вкрай важливу роль.

Адже продумана концепція означає правильний вибір обладнання для закладу – і правильно, концептуально пророблене меню.

Факт 2: персонал закладу – це далеко не всі люди, які задіяні у індустрії Хорека.

Так, люди, які безпосередньо працюють над створенням вдалої атмосфери та якісного обслуговування гостей, є персоналом самого закладу, але в індустрії Хорека задіяно чимало інших професіоналів:.

Постачальники посуду.

Виробники та постачальники виробів із текстилю – скатертин, подушок тощо.

Люди, які займаються меблями на різних етапах (від дизайнерів, які працюють суто з Хорека і до дистриб’торів).

І на цьому список не закінчується! Тобто фактично, якщо продукт професіонала стосується діяльності ресторану, готелю, кафе, бару або будь-якого закладу громадського харчування, він задіяний у Хорека.

Факт 3: фінальний етап створення успішного проекту громадського харчування – це підбір персоналу.

Йдеться про людей, які безпосередньо контактують з клієнтами.

Ключовий фактор успіху тут полягає у тому, щоб знайти людей, які відразу справлять позитивне враження про заклад, а потім підкріплять його через якість обслуговування.

Також важливим є вміння підтримувати атмосферу гостинності, ввічливості та турботи про інтереси гостей.

Тому важливо підбирати офіціантів, метрдотелей та хостес, які хочуть і можуть вчитися – а також проводити відповідні навчання, запрошуючи досвідчених професіоналів з багаторічним стажем.

Джерело матеріала
loader