«Продемонстрували продукт так, щоб усім захотілось його спробувати». 4 способи виділитись у соцмережах
«Продемонстрували продукт так, щоб усім захотілось його спробувати». 4 способи виділитись у соцмережах

«Продемонстрували продукт так, щоб усім захотілось його спробувати». 4 способи виділитись у соцмережах

За дванадцять років роботи на комунікаційному ринку ми зрозуміли, наскільки важлива зацікавленість команди у створенні SMM-контенту, адже саме контент – основна мотивація людей підписатися на сторінки бренду. Чим якісніше зміст, тим швидше потенційний покупець пройде шлях від знайомства з компанією до покупки. 

Проте мова сьогодні піде не про обов’язкові складові стратегії, а про речі, на які варто звертати увагу, щоб зробити бренд помітним у соцмережах і покращити його бізнес-показники. 

Якісний крафт

Чітко спланована контент-стратегія з аналізом цільової аудиторії, аналізом сильних і слабких сторін конкурентів та з урахуванням трендів відіграє надважливу роль у просуванні бренду у соцмережах.

В SMM (маркетинг у соціальніх мережах – Прим.ред.) крафтовий контент це унікальні фото та відео, що створює команда агентства під конкретний проєкт за допомогою професійної техніки, із залученням моделей та унікального реквізиту. Він виглядає набагато дорожче й привабливіше, ніж картинки з фотостоків, а ще добре запам’ятовується споживачам.

Проте крафтовий контент – це не тільки про красу, а й про функціональність. За допомогою крафту можна вигідно підкреслити УТП (унікальна торгова пропозиція – Прим.ред.) продукту та мотивувати споживачів зробити покупку. А головне показати продукт реальним.

Наприклад, при створенні крафту для бренду Bonduelle, ми продемонстрували продукт так, аби він викликав бажання неодмінно його спробувати.

«Продемонстрували продукт так, щоб усім захотілось його спробувати». 4 способи виділитись у соцмережах - Фото 1

Крафтовий контент для бренду Bonduelle

Для цього ми зробили дизайн максимально реалістичним, таким, яким його бачать споживачі на полицях магазинів та супермаркетів. 

Також за допомогою композицій з крафту набагато легше показати «близькість» продукції до споживача. Наприклад, коли обігруєш її використання у звичних інтер’єрах, з простими побутовими речами у натюрморті або у знайомих ситуаціях на вулиці.

Врешті решт, завдяки крафтовому контенту, бренд може знайти власну візуальну мову зі споживачами, що зробить бренд улюбленою торговою маркою у своїй категорії.

Колір бренду 

Багато брендів приділяють увагу розробці фірмового візуального стилю сторінок, але зазвичай забувають про одну важливу річ – колір постів і сторіс, який виділяє бренд на тлі інших гравців у своїй категорії.

Такий підхід задає високу планку якості контенту. Команді продакшену потрібно продумати наперед, як будуть виглядати продукти та графічні елементи дизайну на фоні основного кольору, в які речі будуть одягнені моделі, якщо дизайн постів передбачає їхню присутність у кадрі.  

До вибору основного кольору треба підходити не менш серйозно, ніж до розробки SMM-стратегії в цілому. Адже колір може не тільки вигідно представити бренд у соцмережах, а й донести до споживачів його характерні риси та особливості.

«Продемонстрували продукт так, щоб усім захотілось його спробувати». 4 способи виділитись у соцмережах - Фото 2

Контент для бренду Herbalife Nutrition

Наприклад, під час розробки контенту для бренду Herbalife Nutrition ми зосередили спілкування у спільнотах навколо природності та натуральності.

Наші дизайнери розробили візуал, який ніби «дихає» та передає відчуття легкості та чистоти. Ми поєднали велику кількість світлих, практично білих, елементів із невеликим вкрапленням справжніх квітів, ягід та фруктів. За основу композиції ми взяли трендовий мінімалізм і світло-зелений колір, який став основним у візуальному стилі.

Врешті решт, стабільне використання основного світло-зеленого кольору дозволило закріпити цей колір за Herbalife Nutrition у свідомості користувачів і виробити своєрідний розпізнавальний рефлекс. 

Є контакт

Існують випадки, коли дизайн постів і їхній зміст на висоті, а SMM не працює. Тоді ми шукаємо причину в контакті бренд-команди із реальними споживачами.

Часом бренд-команда закопується у дослідженнях цільової аудиторії, але ігнорує аналіз профілів наявних підписників спільноти. У результаті портрет споживача набуває фантастичних рис, який не збігається з реальністю.

У нашій практиці був випадок, коли один алкогольний бренд уявляв свого споживача бізнесменом, який веде вишукане життя й вживає алкоголь для святкування перемог. 

Однак, ми заглибились у вивчення сторінок підписників та виявили дуже важливий нюанс: цільова аудиторія дійсно купувала продукцію бренду для святкування перемог, але це були зовсім не власники великих бізнесів, а звичайні чоловіки середнього віку, які святкували народження дитини, купівлю авто або перемогу улюбленої футбольної команди.

Тож, якщо агентство пропонує переглянути цільову аудиторію або її інтереси, краще наважитись на експеримент і перевірити гіпотезу. 

Розділяємо цінності

При створенні контенту для будь-якого бренду,важливу роль відіграє саме зацікавленість команди у процесі.Для цього вона повинна розділяти цінності бренду, з яким працює. Такий підхід позитивно впливає на якість продукту та фінальні результати проєктів.

Щоб знайти таку команду на аутсорсі (передача сторонній організації окремих бізнес-процесів – Прим.ред.) потрібен час, тому компанії часто звертаються до рекламних агентств, що мають великий і стабільний штат фахівців. Це дозволяє скласти вмотивовану команду під проєкт.

Наприклад, наша команда дуже любить тварин. Практично у кожного з нас є домашній улюбленець і багато веселих історій, якими ми ділимося один із одним. Тож коли ми підписали партнерство з брендом здорового харчування для собак та котів Royal Canin, наша проактивність іноді просто зашкалювала.

Завдяки цьому ми досягаємо дуже високих показників за проєктами.

«Продемонстрували продукт так, щоб усім захотілось його спробувати». 4 способи виділитись у соцмережах - Фото 3

Володимир Чернер та Алла Март

Тож, ось чотири способи посилити контент-стратегію:

  1. крафтовий контент
  2. виділення головного кольору
  3. контакт зі споживачами
  4. схожі цінності команди

Саме ці важливі моменти значно посилюють контент-стратегію та добре позначаються на бізнес-показниках.

Ми довели це сотнями SMM-проєктів New Strategies Group для великих компаній.

Дякую Аллі Март, нашій керівниці з SMM, за допомогу у створенні матеріалу.

Джерело матеріала
loader