/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fdeebcdc65c743ca8b75bc0c641ac325c.jpg)
COMFY провів у Києві Лінивий марафон для лінивих дупць
Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Ми пишемо про розвиток міст вже 7 років та 145 днів. За цей час ми опублікували вже 15814 новин та статей і продовжуємо це робити щодня. Підтримайте нас щомісячним внеском! За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви сприятимете незалежній роботі редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fdeebcdc65c743ca8b75bc0c641ac325c.jpg)
Команда COMFY провела у Києві Лінивий марафон. Незвичну BTL-активність у рамках рекламної кампанії “Ліниві дупці” було спрямовано на просування меседжів про розширення мережі COMFY у Києві – відкриття магазинів у флагманських ТРЦ та “COMFY-Точок” нового формату у різних районах столиці. Охочі могли зареєструватися на івент, проїхати на автобусі дистанцію марафонського шопінгу та взяти участь у розіграші призів.
Що таке лінивий марафон?
Це альтернатива класичному спортивному марафону, де треба бігти якнайшвидше. Лінивий марафон — це активність нового формату для всіх лінивих дупць та фанатів COMFY, які не люблять витрачати багато сил та часу на шопінг та виступають за прогрес.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fdb71e3abc5ab604d91ec45b34c7220cb.jpg)
Для участі у Лінивому марафоні необхідно було зареєструватися, пройти випробування рандомом, що визначав остаточний перелік учасників, та проїхатися на патібасі маршрутом шопоголіка-марафонця – від ТРЦ Smart Plaza Polytech до ТРЦ Respublika Park.
У Smart Plaza Polytech нещодавно відкрилася перша “COMFY-Точка” нового формату, а у Respublika Park – один з найбільших флагманських магазинів COMFY.
Як пройшов лінивий марафон?
Організатори отримали понад 100 заявок на участь у Лінивому марафоні, але відповідно до карантинних обмежень лише 15 з них взяли участь у заході. Кожен з учасників гарантовано отримав подарункову картку COMFY на 500 гривень.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F64754e641a818df9c5fbe0191816e813.jpg)
Також учасники змагалися за три головних призи (подарункові картки від 2000 до 5000 тисяч гривень), виграти які було легше, ніж потрапити до лінивого марафону: потрібно було збирати вподобання під фото, зробленому перед стартом Лінивого марафону та розміщеному у Instagram учасника. На фініші підрахували кількість вподобайок під постом кожного з учасників та визначили трьох переможців.
Також учасники Лінивого марафону змагалися у кількох лінивих конкурсах та отримали брендовану сувенірку від Лінивих дупць COMFY.
