Rallye de Monte-Carlo, СД2: нічна інтрига
Rallye de Monte-Carlo, СД2: нічна інтрига

Rallye de Monte-Carlo, СД2: нічна інтрига

Цього року організатори впровадили чимало змін до маршруту нинішнього Rallye Automobile de Monte-Carlo, причому навіть витягли з «архіву» чимало таких фрагментів траси, якими не користувалися десь із 80-х чи 90-х років минулого століття… Плюс додатково з’явилася пара спецділянок, які «запозичили» в іншого відомого французького ралі – колись насправді популярного та престижного Rallye d’Antibes – Côte d’Azur.

Крім того, організатори відмовилися від розташування бази змагання в невеликому альпійському місті Гапі (відоміше як батьківщина Себастьяна Ож’є) – тепер протягом усіх чотирьох днів ралі секції будуть «зав’язані» виключно на Монако.

Але без традиційних «родзинок» все одно не обійшлося – адже секція першого дня в четвер увечері складалася з легендарної пари нічних гірських спецділянок – Lucéram/Lantosque довжиною 15,20 км та La Bollène-Vésubie/Moulinet завдовжки 23,25 км (запаморочливі карколомні серпантини на перевалі Коль-де-Тюрені, з майже кілометровим перепадом висот)! Причому заїзди відбувалися навіть не в сутінковий час, а коли вже настає практично повна темрява – тобто щонайменше за три години після заходу сонця….

Фірмового «міксту» (коли на спецділянці можна зустріти як сухий та мокрий асфальт, так і практично всі можливі поєднання снігу та льоду) цього року не спостерігалося – більша частина траси становила собою майже сухий асфальт.

Але в деяких місцях все одно можна було зустріти окремі вологі фрагменти, які через кілька годин після заходу сонця почало «підморожувати» – принаймні, зберігався чималий ризик у будь-який момент на повній швидкості несподівано потрапити на обмерзлу ділянку асфальту та втратити контроль над машиною… На щастя, будь-яких серйозних інцидентів, які могли б призвести до зупинки або навіть повного скасування допа, не сталося.

Були тільки окремі епізоди – то Калле Рованперя ніяк не міг підібрати оптимальні налаштування своєї Toyota GR Yaris Rally1 (фін повністю провалив нічну секцію й опинився поза межами Топ-10 з більш ніж хвилинним відставанням від лідера), то Такамото Кацута намагався впоратися з якимось загадковими технічними проблемами (на другій спецділянці японець трохи стабілізувався).

Плюс у заліку WRC-2 Open відчутно потріпало двох претендентів на подіум – у Кріса Інгрема завередувала коробка передач, а Микола Грязін на СД2 втратив майже три хвилини, після чого навіть фінішував з невеликою пожежею.

Загальні підсумки нічної секції лише підлили дуже пристойну порцію бензину в чимале «вогнище» інтриги.

Насамперед продовжує дивувати та захоплювати пара французьких грандів – Себастьяна Ож’є (Toyota GR Yaris Rally1) та Себастьяна Льоба (Ford Puma Rally1) анітрохи не збентежив факт переходу на нову техніку, а також стрімка зміна їх штурманів.

Обидва повністю повторили свої ранкові досягнення на шейкдауні та двічі поспіль фінішували на першому і другому місцях відповідно! Тобто головні «джокери» ралі вже зробили свій хід і вийшли в лідери – тепер усі чекають, чим зможуть відповісти суперники у п’ятницю з самого ранку… Ще більше заінтригувало співвідношення сил на командному рівні – якщо Toyota Gazoo Racing WRT досі зберігає свою позицію лідера та фаворита змагання (попри проблеми Рованпері та Кацути, тойотівці йдуть на першому і третьому місцях), то Hyundai Motorsport досить несподівано програв нічну дуель суперникам з M-Sport Ford WRT! З результатами стартової секції складно сперечатися – найкращий екіпаж Hyundai (Тьєррі Ньовілля) посідає лише шосту позицію з півхвилинним відставанням, зате у Топ-5 можна побачити дві Toyota GR Yaris Rally1 (Ож’є, Еванс) та відразу три Ford Puma Rally1 (крім Льоба, відзначилися також Фурмо та Грінсміт)!.

Становище після СД2.

Ож’є/Вейла (F, Toyota GR Yaris Rally1) 25.48,4.

Льоб/Галміш (F, Ford Puma Rally1) +6,7.

Еванс/Мартін (GB, Toyota GR Yaris Rally1) +11,2.

Фурмо/Коріа (F, Ford Puma Rally1) +17,9.

Грінсміт/Андерссон (GB/S, Ford Puma Rally1) +21,9.

Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 N Rally1) +28,5.

Брін/Нейгл (IRL, Ford Puma Rally1) +29,2.

Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 N Rally1) +41,1.

Кацута/Джонстон (J/IRL, Toyota GR Yaris Rally1) +48,2.

Сольберг/Едмондсон (S/GB, Hyundai i20 N Rally1) +58,8.

Джерело матеріала
loader