/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F323be60bbe22259c2e3fbf7e2f076735.jpg)
За 10 років швидкісні поїзди Укрзалізниці стали їздити повільніше
Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Ми пишемо про розвиток міст вже 7 років та 212 днів. За цей час ми опублікували вже 16357 новин та статей і продовжуємо це робити щодня. Підтримайте нас щомісячним внеском! За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви сприятимете незалежній роботі редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F323be60bbe22259c2e3fbf7e2f076735.jpg)
З того часу, як Укрзалізниця запровадила швидкісний рух — десять років тому, — середня швидкість руху поїздів Інтерсіті+ відчутно знизилася.
Таких висновків дійшов Центр досліджень залізничного транспорту, порівнявши розклад руху Інтерсіті+ у 2012 та у 2022 році.
Перший поїзд Інтерсіті+ рушив з Києва до Харкова 27 травня 2012 року. Час у дорозі тоді склав 4 години 25 хвилин, а середня швидкість становила 110 км/год. Десять років по тому середня швидкість ранкового Інтерсіті+ до Харкова впала до 100 км/год. А час у дорозі збільшився на 20 хвилин.
Наприкінці травня 2012 року вечірній Інтерсіті+ з Києва до Львова перебував у дорозі 4 години 55 хвилин, рухаючись з середньою швидкістю 116 км/год. Зараз цей Інтерсіті + їде на 23 хвилини довше, а середня швидкість знизилася до 108 км/год.
У листопаді 2012 року Інтерсіті+ долав відстань з Києва до Дніпра за 5 годин 13 хвилин, рухаючись із середньою швидкістю 102 км/год. Зараз цей поїзд перебуває в дорозі 6 годин 10 хвилин — майже на годину довше, — а його середня швидкість впала до 86 км/год.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fc87f4889473d667bcd88866ab1424ed1.jpg)
Інфографіка: Центр досліджень залізничного транспорту
Українську залізничну швидкісну компанію, яка є оператором поїздів Інтерсіті та Інтерсіті+, було створено 22 лютого 2012 року. Швидкісними поїздами вже перевезено понад 33 мільйони пасажирів. Найпопулярнішими є харківський, львівський, дніпровський та одеський напрямки.
