/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F69ac1b811b912a2ee096676207bd6b8e.jpg)
Харків планує перейти на електробуси та тролейбуси з автономним ходом
Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Ми пишемо про розвиток міст вже 7 років та 295 днів. За цей час ми опублікували вже 17341 новин та статей і продовжуємо це робити щодня. Підтримайте нас щомісячним внеском! За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви сприятимете незалежній роботі редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F69ac1b811b912a2ee096676207bd6b8e.jpg)
Сьогодні, 16 травня, у Харкові відновив роботу наземний громадський транспорт. Інтервали поки що великі, однак мер Ігор Терехов запевняє, що транспорт охоплюватиме все місто. Перші два тижні проїзд буде безкоштовним.
Перші поїзди метрополітену планують запустити за півтора-два тижні. В підземці продовжують жити люди не лише з Харкова, але й з інших областей. Їх обіцяють переселити в гуртожитки.
Після війни Харків створить «нову транспортну логістику», яка передбачатиме закупівлю електробусів, заявляють у міській адміністрації.
«Я хочу, щоб харків’яни їздили на зручному новому транспорті. Якщо трамваї — то “Штадлер”, якщо автобуси — то електробуси, якщо тролейбуси — то з автономним ходом», — наголосив Терехов.
Цю заяву пресслужба проілюструвала турецькою «маршруткою» Karsan Atak, які закупили торік. У муніципалітеті тоді заявляли, що вони стануть основою міського автобусного парку. Планувалося, що в години пік курсуватимуть восьмиметрові Karsan на 58 місць, а коли пасажиропотік зменшуватиметься на маршрути виходитимуть шестиметрові на 22 місця.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F05e68f69359fe86260a8f0c194566572.jpg)
При цьому нещодавно в місті почали розбирати трамвайну колію, щоб розширити дорогу для автомобілів. Муніципалітет оголосив, що «трамваїв у Харкові більше немає», бо росіяни знищили інфраструктуру.
