/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2F213ffd5b6c8b4f503feb363566bbf4d9.png)
Новини зі світу Instagram: чому Reels корисні для розвитку блогу
Reels — це нові Stories, і час якнайшвидше налаштуватися на такий формат подачі контенту.
Востаннє окремий канал для відеоформату Instagram запускався під назвою IGTV — у нього мережа вклала багато зусиль, проте не змогла конкурувати з YouTube. Тому для соціальної платформи представили Reels — функцію, запозичену з TikTok.
Проте Instagram у жодному разі не уподібнюється до TikTok, бо має іншу естетику та залишається застосунком для старшого покоління.
Reels — це вертикальні відео до 90 секунд, які публікуються окремо, проте дублюються в стрічку. До них можна додати хештеги, текст й інші акаунти. Reels створюються з оригінальною аудіодоріжкою або монтуються у вигляді «нарізки» під трендовий трек, який можна запозичити в Instagram.
Reels набирають більше переглядів, ніж звичайні пости чи Stories. Цьому сприяє Instagram.
Факти:
- Reels можна просувати кнопкою в Instagram.
- Reels можуть бути дуетами.
- Reels можуть копіювати сюжети інших користувачів і бути популярними.
Приклади:
- Візьміть серію своїх фото і зробіть з них анімований слайд, обов’язково підберіть музику і змонтуйте, щоб фото з’являлися в такт.
- Дивіться чужі Reels та зберігайте трендову музику, інші аудіодоріжки — саме з ними ваші відео можуть опинитися в рекомендаціях.
- Спробуйте оживити в коротких відео свою експертизу, використовуючи тексти та наліпки.
- Будь-яке коротке відео може стати фестивальним кіно, якщо ви додасте зворушливу музику чи цитату для мотивації.
- Сюжети з життя є популярними в Reels.
- Instagram рекомендує маски, наліпки й все красиве одразу. Я рекомендую обрати свою стилістику, яка буде органічною до блогу.
- Інтрига в Reels дуже важлива — сюжет має бути цікавим для глядача якомога довше.
Брендам:
- Відеоформат більш ефективний.
- Reels мають вбудований мінімальний відеоредактор
Поділюся досвідом з консультування і супроводу особистих брендів. Працюю я частіше з людьми з бізнесу, тому для них знімати короткі відео — незрозумілий процес. Та коли вони бачать результати в охопленнях та нових підписках, то погоджуються практикувати цей формат.
Тому робіть відео. Почніть зі зйомки протягом 10 секунд з нерухливою камерою.
До спеціалістів, які створюють Reels та Stories на замовлення, я поки ставлюся скептично. Не обов’язково бути професійним відеографом і режисером монтажу, щоб стати популярним саме за допомогою Reels.
Тож поки такий канал подачі контенту забезпечує органічне зростання блогу, користуйтеся можливістю.
