/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2F356ba9c25f3127cbbf39eda93dd9eeca.jpg)
Від сценарію до великого екрану: як створювався фільм «Місіс Гарріс їде у Париж»
Велика мрія однієї жінки та сукня від Dior, що змінила все. Головна героїня, яка живе та працює прибиральницею в Лондоні, вирішує будь-що придбати омріяну сукню від видатного кутюр’є. Так починається надзвичайна пригода вишуканим Парижем епохи 50-х років.
В ексклюзивному матеріалі для ELLE.UA розповідаємо про те, як відбувалися зйомки та ділимося цікавими фактами закулісся.
![]()
За сюжетом роману «Місіс Гарріс їде у Париж» автора Пола Гелліко, який вийшов у світ в 1958 році, працьовита англійка Ада Гарріс вирушає у неймовірну пригоду всього її життя, щоб придбати омріяну сукню від модного дому Dior. Яскрава історія протягом десятиліть надихала мільйони читачів у світі йти за своєю мрією. А у 1992 році роман був адаптований для телебачення з легендарною акторкою Анджелою Ленсбері у головній ролі.
Кінорежисер Ентоні Фабіан добре знайомий не лише з романом про чарівну місіс Гарріс, але й прекрасно знається на більшості робіт покійного письменника, оскільки є його палким шанувальником. Тож, коли Фабіан отримав пропозицію зняти стрічку за мотивами улюбленої книги, то відразу погодився.
![]()
Робота Фабіана в повнометражних фільмах до зйомок «Місіс Гарріс їде у Париж» була в основному зосереджена на сімейних драмах, заснованих на реальних історіях, проте він відчував, що може принести чимало оригінальних, самобутніх ідей в екранізацію стрічки. Проживши дитинство в Парижі та навчаючись в школі-інтернаті в Англії, режисер, як ніхто, розуміється на цих двох культурах, які переплітаються в історії.
«Оскільки мені добре знайомий дух Парижа та Лондона, я розумів, що зможу відтворити історію надзвичайно точно й автентично», — розповідає Фабіан.
Попри те, що від початку Фабіан був запрошений для роботи лише в якості режисера, дуже швидко він отримав право на продюсування фільму, а згодом почав повністю працювати над сценарієм.
![]()
Протягом усього процесу адаптації роману для великого екрана Фабіан намагався зрозуміти, чому бажання здобути артефакт зі світу високою моди так сильно захопило головну героїню.
«Книга дає вам розуміння історії, проте в ній замало мотивації. У романі дуже поверхово описане бажання місіс Гарріс отримати омріяну сукню, хоча, як на мене, це її прагнення є набагато глибшим, ніж здається на перший погляд. Як на мене, ця подорож стала своєрідним зцілення для жінки, яка втратила кохання свого життя. Вона відгородилася від почуттів, проте сукня є для неї втіленням чогось такого, що вона може любити, не зраджуючи покійного чоловіка», — говорить режисер.
Перш ніж розпочати роботу над зйомками проєкту, творці картини розуміли наскільки важливо налагодити комунікацію з модним домом. «Місіс їде у Париж» — це перший повнометражний фільм, присвячений Dior на піку його слави в середині 20-го століття.
«Dior є в кожній сцені. Це невіддільна частина фільму», — зазначають творці фільму.
Згодом Фабіан та інші продюсери стрічки звернулися до культового модного бренду та дуже швидко знайшли партнерів, які запропонували свою повну підтримку та сприяння у зйомках. Директор з комунікацій Christian Dior Couture Олів’єр Б’ялобос виявився неоціненним союзником.
«Для них проєкт мав сенс. Ідея перегукувалася з їхніми цінностями, з красою та розкішшю будинку Dior», — каже режисер.
Крім того, творці фільму відвідали виставку «Крістіан Діор: дизайнер мрій», яка тривала з 2 лютого 2019 року по вересень 2019 року. На виставці було представлено понад 500 предметів, у тому числі понад 200 рідкісних предметів одягу від кутюр, а також фотографії, ілюстрації, парфуми та аксесуари, а ще всесвітньо відомий роман Гелліко. Книга знаходилася на одній з перших вітрин виставки, тож зв`язок між модним домом та книгою, в яку закладено чимало про бренд, важко переоцінити.
Дивіться з 20 жовтня ексклюзивно у кінотеатрах!
