Програма лояльності для айтівців IT Club Loyalty оновила застосунок
Програма лояльності для айтівців IT Club Loyalty оновила застосунок

Програма лояльності для айтівців IT Club Loyalty оновила застосунок

Фото: Adam Wilson / Unsplash

Команда програми лояльності IT Club Loyalty оновила застосунок, який відкриває доступ до акцій, бонусів та знижок від тисячі брендів. Оновлений застосунок доступний у Google Play та в App Store.

Програму запустив Львівський ІТ-кластер у 2014 році. Сервіс допомагає ейчарам розширити систему бонусів для працівників і полегшує процес підбору підрядника для корпоративного страхування, організації подій або навчань чи забезпечення постійного кейтерингу в офісі.

Користувачам надає доступ до ексклюзивних пропозицій від брендів з-понад 50 категорій: кафе, ресторани, товари для дому, здоров’я, спорт, розвиток, освіта тощо.

Брендам-партнерам допомагає розширити аудиторію покупців серед тех-спеціалістів.

«Наша аналітика свідчить, що в середньому кожні п’ять хвилин відбувається транзакція з карткою IT Club. А середня кількість брендів, пропозиціями яких користується один користувач, сягає семи», — зазначає директорка IT Club Наталія Герас.

Над оновленнями працювали майже рік. Для цього провели опитування серед користувачів, брендів, HR, які є частиною IT Club Loyalty. Застосунок розробляла команда NERDZ LAB.

Крім нового, зрозумілого та зручного дизайну з’явилися такі функції:

  • розділ «Акції», де зібрані спеціальні пропозиції від усіх брендів-партнерів;
  • можливість додавати картку у гаманець телефона;
  • розширений фільтр категорій для швидшого пошуку брендів;
  • можливість реєструватись за допомогою соцмереж;
  • зручна служба підтримки.

Дослідження компанії Invesp, зазначає, що лояльні користувачі мобільних застосунків частіше роблять повторні покупки. Також постійні користувачі додатків приносять утричі більше прибутку, ніж інші покупці.

Схожі новини
Як Dodo Socks в’яжуть шкарпетки в умовах війни та чому на сайті немає всіх розмірів?
Відомі українські аграрії проведуть конференцію. Кому буде цікаво та як долучитися?
Іноземні інвестори не виходять з ринку і продовжують вкладати у Львів. Кейс готелю Leopolis

Сьогодні понад 30 тисяч представників тех-галузі України користуються застосунком IT Club, зокрема компанії SoftServe, Intellias, Avenga, JustAnswer. У списку брендів, які пропонують унікальні бонуси, такі бренди як, WOG, Comfy, Answear, Sova, Yakaboo тощо.

Будь-який бізнес безкоштовно може долучитися до програми безкоштовно та отримати доступ до активної аудиторії з ІТ-спеціалістів з понад 250 тех-компаній України. Для цього потрібно заповнити форму за посиланням.

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button
Джерело матеріала
loader