Nvidia працює над методом розпакування текстур за допомогою нейромережі
Nvidia працює над методом розпакування текстур за допомогою нейромережі

Nvidia працює над методом розпакування текстур за допомогою нейромережі

Фахівці Nvidia розробили новий алгоритм стиснення та розпакування текстур матеріалів.

Він повинен забезпечити в рази більшу роздільну здатність, ніж традиційний метод, при аналогічному або навіть меншому розмірі стиснених текстур.

Додаткову інформацію чипмейкер надасть у ході конференції SIGGRAPH 2023 наприкінці літа, а поки що він опублікував статтю під назвою «Нейронне стиснення текстур матеріалів з довільним доступом» (Random-Access Neural Compression of Material Textures).

В алгоритмі Neural Texture Compression (NTC) «зелені» пропонують використовувати нейронну мережу з оптимізаціями для кожного окремого матеріалу.

Важливою особливістю нового методу є довільний доступ, що дозволяє проводити розпакування текстур на запит у реальному часі, аналогічно традиційному блочному стисненню.

Алгоритм NTC покладається на операції множення матриць, прискорення яких є на сучасних GPU.

«Ключова ідея, що лежить в основі нашого підходу, полягає у стисненні кількох текстур матеріалів та їх mipmap-ланцюжків разом та використанні невеликої нейронної мережі, оптимізованої для кожного матеріалу, для їх розпакування», — розповідає Nvidia.

Більше інформації про алгоритм Neural Texture Compression доступно за посиланням.

Джерело матеріала
loader