Кількість місць у Варшавському потязі збільшать у два-три рази, але попит більший вдесятеро
Кількість місць у Варшавському потязі збільшать у два-три рази, але попит більший вдесятеро

Кількість місць у Варшавському потязі збільшать у два-три рази, але попит більший вдесятеро

31 травня вирушив в останній пробний рейс поїзд сполученням Київ–Варшава — він складається з вагонів стандартного для Укрзалізниці габариту та, відповідно, має більшу кількість місць. Тепер чекатимуть на погодження від польської сторони.

Новий склад дозволить удвічі-втричі збільшити пропозицію місць для найдефіцитнішого напрямку.

Щоденно тільки у мобільний застосунок Укрзалізниці надходить понад три тисячі запитів від пасажирів, які шукають квитки до Варшави. Попит перевищує пропозицію в 10 разів.

Кількість місць обмежена тим, що польські залізничники пропускають лише спеціальні вагони вужчого габариту RIC, які мають тримісні купе. Всі вагони такого типу, які були в української залізниці, вже на маршрутах. У європейців їх теж не дістати — немає в наявності. Замовлення та будівництво нових займе понад два роки. 

Тому домовилися з польським регулятором про сумісність стандартних вагонів Укрзалізниці з модернізованою польською інфраструктурою.

Новий склад сформовано з 14 вагонів стандартного для України габариту 1-ВМ. Під час тестових рейсів ці вагони успішно пройшли весь маршрут від Києва до Варшави з перестановкою візків на станції Ягодин.

Читайте також: Борис Джонсон носить шапку «Нумерація вагонів починається з голови поїзда» 

Водночас до Польщі можна дістатися:

  • поїздом Київ-Хелм (два щоденні рейси), що стикується із польськими рейсами на Варшаву;
  • нічним рейсом Київ-Перемишль — два «спальні» рейси на додаток до двох рейсів Інтерсіті+;
  • поїздом Харків–Хелм;
  • поїздами до Перемишля з Запоріжжя, Дніпра, Одеси, Вінниці, Хмельницького, Тернополя, Львова.
Джерело матеріала
loader