/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F2836d33027d69cd67f92c532ea766c00.jpg)
Кількість місць у Варшавському потязі збільшать у два-три рази, але попит більший вдесятеро
31 травня вирушив в останній пробний рейс поїзд сполученням Київ–Варшава — він складається з вагонів стандартного для Укрзалізниці габариту та, відповідно, має більшу кількість місць. Тепер чекатимуть на погодження від польської сторони.
Новий склад дозволить удвічі-втричі збільшити пропозицію місць для найдефіцитнішого напрямку.
Щоденно тільки у мобільний застосунок Укрзалізниці надходить понад три тисячі запитів від пасажирів, які шукають квитки до Варшави. Попит перевищує пропозицію в 10 разів.
Кількість місць обмежена тим, що польські залізничники пропускають лише спеціальні вагони вужчого габариту RIC, які мають тримісні купе. Всі вагони такого типу, які були в української залізниці, вже на маршрутах. У європейців їх теж не дістати — немає в наявності. Замовлення та будівництво нових займе понад два роки.
Тому домовилися з польським регулятором про сумісність стандартних вагонів Укрзалізниці з модернізованою польською інфраструктурою.
Новий склад сформовано з 14 вагонів стандартного для України габариту 1-ВМ. Під час тестових рейсів ці вагони успішно пройшли весь маршрут від Києва до Варшави з перестановкою візків на станції Ягодин.
Читайте також: Борис Джонсон носить шапку «Нумерація вагонів починається з голови поїзда»
Водночас до Польщі можна дістатися:
- поїздом Київ-Хелм (два щоденні рейси), що стикується із польськими рейсами на Варшаву;
- нічним рейсом Київ-Перемишль — два «спальні» рейси на додаток до двох рейсів Інтерсіті+;
- поїздом Харків–Хелм;
- поїздами до Перемишля з Запоріжжя, Дніпра, Одеси, Вінниці, Хмельницького, Тернополя, Львова.
