/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F187ec4def08683da997378b2437c0d5a.jpg)
Багаторічний довгобуд: на Дарницькому мосту відкрили рух двома новозбудованими з’їздами
У Києві завершили будівництво одного з найбільших київських довгобудів – Дарницького мосту. Сьогодні, шостого липня, відкрили рух двома новозбудованими з’їздами, повідомляє Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури.
Рух відкрили в бік мосту Патона та Осокорків – це лівий берег Дніпра у столиці. Міст має шість смуг руху і пропускну здатність у 35 тисяч автомобілів на добу. Така потужність дозволяє суттєво розвантажити трафік у столиці.
Згідно з дослідженням аналітичної компанії «ПроМобільність», в умовах перекритого Південного мосту автомобілісти заощадять на транспортних втратах понад півмільярда гривень на рік. Завдяки відкриттю з’їздів/заїздів можливо організувати пряме сполучення між житловою забудовою Осокорків та Позняків та платформою Kyiv City Express і Березняками.
Будівництво на Дарницькому мості було перезапущено у 2021 році. Через повномасштабне вторгнення у березні-квітні минулого року роботи були призупинені, але з травня 2022 року їх відновили.
Міст, який знаходиться на балансі «Укрзалізниці», був добудований за державні кошти.
Залізнично-автомобільний мостовий перехід через Дніпро в Києві був споруджений у 2004-2011 роках. Станом на 2020 рік на мосту залишились недобудовані лівобережні заїзди та з’їзди з мосту на Дніпровську набережну. Міст перебував на балансі компанії з 2004 року, проте в «Укрзалізниці» не було фінансів на його добудову. На балансі КМДА перебуває лише частина автомобільної складової мосту – шляхопровід з лівого на правий берег і під’їзди до нього.
Відсутність усього комплексу розв’язок та освітлення стали причиною того, що транспорт не може використовувати міст на повну. У результаті виникає дисбаланс транспортних потоків: сусідні мости через Дніпро значно перевантажені, тоді як Дарницький має суттєвий резерв пропускної здатності.
