/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F173%2F72ec1f2ba377e0e504b3b888b94cebf4.jpg)
Nvidia прогнозує, що ШІ та DLSS у майбутньому повністю замінять традиційний рендеринг
Компанія Nvidia першою запровадила технології на базі штучного інтелекту в ігровий рендеринг.
З моменту появи Deep Learning Super Sampling (DLSS) ця технологія активно розвивається та отримує нові функції.
Тепер це не лише масштабування на базі ШІ, а й генерація кадрів і розумне шумоподавлення з реконструкцією променів.
На хвилі такого успіху Nvidia має великі плани на розвиток цього напряму.
В рамках нещодавньої конференції «AI Visuals» віцепрезидент Nvidia з досліджень у галузі прикладного глибокого навчання Браян Катандзаро заявив, що в майбутньому технології на базі ШІ зможуть виконувати всі аспекти рендерингу, та, наприклад, DLSS 10 зможе замінити класичний рендеринг в іграх.
Ще у 2018 році на конференції NeurIPS компанія представила демонстрацію віртуального світу, що генерувався нейронною мережею.
Ігровий рушій створював вхідні дані, а потім нейронна мережа виконувала рендеринг віртуального світу.
Згодом буде підвищено реалізм візуалізації за допомогою нейромереж, і сам цей процес стане дешевшим.
Перехід на ШІ-рендерінг буде поступовим.
Ігровий рушій можна використовувати для створення та налаштування світу, а ШІ допоможе оживити цей світ.
Можливо, колись через 10 років чергова версія DLSS зможе повністю замінити традиційні методи рендерингу.
І у Nvidia вже працюють над новими нейронними методами, які будуть додані до пакета технологій DLSS.
Виходячи з такого бачення майбутнього, можна припустити, що нові GPU компанії отримають ще більше тензорних блоків і будуть оптимізовані для операцій глибокого навчання.
