AMD випустила драйвер із підтримкою технології генерації кадрів Fluid Motion Frames
AMD випустила драйвер із підтримкою технології генерації кадрів Fluid Motion Frames

AMD випустила драйвер із підтримкою технології генерації кадрів Fluid Motion Frames

Учора відбувся офіційний запуск технології FidelityFX Super Resolution 3 (FSR 3) з генерацією кадрів, яка вже доступна в іграх Forspoken та Immortals of Aveum.

Водночас компанія AMD виклала на своєму сайті прев'ю-драйвер із підтримкою Fluid Motion Frames.

Цей механізм лежить в основі FSR 3, а його інтеграція до графічного драйвера дозволяє використовувати генерацію кадрів майже в будь-якій грі.

Головним недоліком AMD Fluid Motion Frames можна назвати обмежений перелік сумісних 3D-прискорювачів.

Він є частиною графічного драйвера «червоних» та доступний лише на відеокартах Radeon RX 7000-ї серії.

Разом з тим технологія FSR 3 повинна бути вбудована в гру самими розробниками, зате може працювати в тому числі на графічних адаптерах конкурентів.

AMD пропонує власникам карт Radeon RX 7000-ї серії протестувати ранню версію Fluid Motion Frames, тому вони можуть зіткнутися з низкою проблем.

Нову функцію можна активувати для проєктів на базі API DirectX 11 та 12 через налаштування AMD Software: Adrenalin Edition.

Компанія рекомендує вмикати Fluid Motion Frames в іграх, що працюють з щонайменше 55 к/с на 1080p-моніторах й не менше 70 к/с у разі 1440p-дисплеїв.

Ознайомитись з документацією, а також завантажити прев'ю-драйвер з підтримкою AMD Fluid Motion Frames можна за посиланням.

Джерело матеріала
loader